با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت هیات ویژه بازرسی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو وارداتی و همچنین نحوه فروش خودروهای داخلی تعیین شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال کشف بروز تخلفات در ثبت سفارش خودروی وارداتی توسط مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نحوه فروش خودروهای داخلی و با توجه به دستور رئیس جمهور برای پیگیری ویژه و تسریع در خصوص بررسی موضوع، این هیات با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تعیین شد.

شریعتمداری به این هیات دستور داد تا هر چه سریع‌تر تحقیقات خود را در این زمینه انجام و با شناسایی عوامل تخلف، آنها را به مراجع ذیربط و مردم معرفی کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشتری ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    من در اسفند ماه گذشته از طریق فروش مشارکتی با یکی از نمایندگیهای رسمی ژاپنی قراردادی بستم برای تحویل 90 روزه. از خرداد تا امروز بارها تماس گرفتم و شعبه نمایندگی با استناد به قانون منع واردات که تازه از اول تیر ابلاغ شده از تحویل خودرو سر باز زده و در پاسخ میگن اصل پول بهمراه سود مشارکت رو پس بگیرید. روزی که ثبت نام کردم قیمت 230 بوده توی خرداد 290 و همین الان در بازار آزاد بیش از 400 تومن خرید و فروش میشه. اینکه به این راحتی حق امثال ما نادیده گرفته میشه و به وارد کننده اجازه داده میشه خودروی ما رو توی بازار آزاد بفروشه نشاندهنده بازار مافیایی ست. لطفا در مورد فروش مشارکتی و عدم پایبندی وارد کننده هایی که طبق لیست منتشر شده ارز دولتی گرفتن پیگیری کنید و رسانه ملت باشید. یا حق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =