کد خبر: 220176
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
پورشه تمام برقی

مشتریان خاص این کمپانی از ابتدای ماه جاری با پرداخت مبالغ متفاوتی اولین دستگاه‌های تولیدشده را پیش‌خرید کرده‌اند و این در حالی است که در قرار داد آنها حتی اسمی از تایکان نیامده

به گزارش «اخبار خودرو» ، درحالی‌که تنها چیزی که به‌طور دقیق از سوی پورشه برای نخستین خودرو تمام برقی این کمپانی رونمایی شده، نام مدل این خودرو یعنی «تایکان» بوده؛ مشتریان این کمپانی به‌قدری به آن اعتماد دارند که از همین حالا شروع به پرداخت وجه برای مالکیت این خودرو کرده‌اند و البته برایشان اهمیتی ندارد که این پورشه برای حرکت مثل دیگر برادرانش، نیاز به بنزین ندارد و برای تامین انرژی آن فقط باید به پریز برق و جایگاه‌های شارژ متکی بود.

به گفته الکساندر پللیچ، مدیر شعبه بریتانیایی پورشه، مشتریان خاص این کمپانی از ابتدای ماه جاری با پرداخت مبالغ متفاوتی اولین دستگاه‌های تولیدشده را پیش‌خرید کرده‌اند و این در حالی است که در قرار داد آنها حتی اسمی از تایکان نیامده و به نسخه مخصوص جاده مفهومی «ماموریت-E» اشاره‌شده است.

این نسخه‌ها قرار است درزمانی نامشخص در سال آینده میلادی رونمایی شود و سپس در سال ۲۰۲۰ توزیع این خودرو به نمایندگی‌های پورشه آغاز شود.

پللیچ گفت: «واکنش مشتریان از همان لحظه باز شدن شرایط پیش‌فروش برای آنها، کاملا فانتزی بوده است. تاریخ از پورشه‌های برقی در سال ۱۸۹۸ می‌گوید و این نکته انگیزه بالایی به ما می‌دهد و تاحدی برای ما الهام‌بخش است. قطعا بین این دو زمان فاصله زیادی وجود دارد. اما با معرفی محصولات هیبریدی درس‌های زیادی گرفتیم تا خودرویی برقی عرضه کنیم که در کلاس خود بی‌همتا باشد. ۱۸ ماه پیش رو ، برای ما نیز بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. همچنان که ما مراحل تولید را به جلو می‌بریم و اخبار جدیدتری از این خودرو منتشر می‌شود، برایمان مشخص است که مشتریان نیز سوال‌های بیشتری خواهند پرسید و البته می‌خواهند که در اولویت‌های بالا قرار بگیرند و جزئیات بیشتری را برای آنها فاش کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =