کد خبر: 220354
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
آئودی Q3

درواقع طراحان آئودی برای نسل جدید Q3 سعی کرده‌اند که از المان‌های طراحی Q8 استفاده کنند، مخصوصا در خطوط اصلی این خودرو که بسیار شکننده طراحی‌شده است

به گزارش «اخبار خودرو»، برای اینکه به خاطر بیاورید اولین نسل از Q3 به چه زمانی برمی‌گردد، باید یادآوری کرد که طراح آن، خودرو مفهومی کراس کوپه کواترو را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرده بود.

نسل دوم این خودرو نیز به‌میزان زیادی از سگمنت خود خارج‌شده بود، اما آئودی در ظاهر جدیدی که برای این کراس‌اوور در نظر گرفته، قصد دارد مشتریان بیشتری را جذب کند و در مقابل رقبایی چون ب‌ام‌و X1 شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد.

درواقع طراحان آئودی برای نسل جدید Q3 سعی کرده‌اند که از المان‌های طراحی Q8 استفاده کنند، مخصوصا در خطوط اصلی این خودرو که بسیار شکننده طراحی‌شده است. همچنین جلوپنجره این خودرو نیز از خطوطی استفاده کرده که تطابق زیادی با Q8 یا سدان‌های تازه معرفی‌شده A4 و A6 دارد. این درحالی است که در دیگر مدل‌های جلوپنجره، میزبان خطوط افقی است.

از دیگر مشخصه‌های بارز نمای جلو این کراس‌اوور، می‌توان به خطوط استفاده‌شده در سپر و مه‌شکن‌ها اشاره کرد که کاملا اسپرت و تهاجمی طراحی‌شده‌اند. همچنین در طراحی خطوط استفاده‌شده در گرافیک چراغ‌های جلو نیز سعی شده که بیشترین هماهنگی با دیگر خطوط استفاده‌شده در جلوپنجره و مه‌شکن‌ها وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =