کد خبر: 220620
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

روز جمعه‏۱۹‏مردادماه، از ساعت‏۹‏صبح ‏پیست موتور‏تریال ‏مجموعه ورزشی آزادی، میزبان برگزاری دومین راند از مسابقات این سبک از موتورسواری خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،  ثبت‌نام ‏تیم‌ها تا اولین‌روز از هفته جاری ‏امکان‌پذیر ‏بوده و البته از هر استان فقط‏یک‏تیم‏ شامل ‏دو‏نفر امکان شرکت در این مسابقه را داشته‌اند. 
مدل ساخت موتورهای شرکت‌کننده در این مسابقه باید بالاتر از سال‏۲۰۰۰میلادی باشد و البته ‏تاییدیه ‏کمیته فنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را دریافت کنند. جلسه توجیهی این مسابقه، دیروز ‏رأس ساعت‏۱۷‏برگزار شده ‏بود و خوشبختانه بیشتر‏ تیم‌های ‏شرکت‌کننده‏ در این جلسه حضور‏داشتند. گفتنی است همه ‏شرکت‌کنند‌گان ‏در این مسابقه، ملزم به استفاده از کلاه ایمنی، لباس مخصوص مسابقات موتور‏تریال، پوتین و دستکش استاندارد هستند که ‏هرکدام‏از این البسه هزینه بالایی را برای شرکت‌کننده‏ به‌دنبال خواهد داشت. 
لازم به یادآوری است که راند نخست مسابقات موتور تریال ‏قهرمانی کشور جمعه‏هشتم‏تیرماه سال جاری ‏برگزار شده ‏بود و در پایان این مسابقه در کلاس ‏تریال‏سه، جمشید امینی با ‏یک‏امتیاز منفی، برترین راکب شناخته شد. مهدی سیاه‌نوری نیز با‏۱۶‏امتیاز موفق شد مقام نخست کلاس تریال‏دو ‏را در اختیار بگیرد و در پایان کوروش قربانی با کسب‏۱۰‏امتیاز منفی به‌عنوان ‏نفر برتر کلاس‏تریال ‏GP‏ معرفی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =