کد خبر: 220960
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

ادمین‌های حساب‌های توییتری آئودی و ب‌ام‌و آمریکا به‌خاطر انتشار تصویر ی از M4 که در پس‌زمینه دارای جرقه‌های گوناگون بود وارد جنگی مجازی شدند!

به گزارش «اخبار خودرو​»،  به نظر می‌رسد الگوی به‌کار رفته در این جرقه‌ها شبیه حلقه‌های لوگوی آئودی است. آئودی با دیدن این جرقه‌ها تحریک‌شده و اقدام به بازنشر تصویر مربوطه با یک جمله کرده است: «وقتی آن را می‌بینید...» البته تعداد جرقه‌هایی که در تصویر مشاهده می‌شود بیشتر از چهار حلقه‌ لوگوی آئودی بود؛ اما ب‌ام‌و هم بیکار ننشسته و جوابی هوشمندانه به رقیب دیرینه خود داده است: «ما آن را می‌بینیم، معمولا همان‌جایی که این کار را می‌کنیم... در آینه وسط». البته آئودی دیگر به حریف خود جواب نداده و این جنگ مجازی را به‌پایان رسانده است.

این اولین باری نیست که دو شرکت مطرح آلمانی وارد یک بگومگوی جذاب می‌شوند. هرچند این نوع جنگ‌ها معمولا به‌جای شبکه‌های اجتماعی در بیلبوردهای نمایندگی‌های این دو شرکت به چشم می‌خورد.

برای مثال یکی از نمایندگی‌های ب‌ام‌و نشانی ویژه در جلوی کارخانه آئودی نصب‌کرده و روی آن نوشته بود: «هرگز برای تغییر عقیده دیر نیست». ارباب حلقه‌ها نیز در جواب گفته بود: «هاها! ما برندی را که پیروز است عوض نمی‌کنیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =