نگین خودرو

خبرها حاکی از آنست که شرکت نگین خودرو بزودی تحویل خودروهای خریداری شده با ارز دولتی را آغاز خواهد نمود.

به گزارش «اخبار خودرو»، در روزهای آتی، اولین سری خودروهای وارداتی رنو که با ارز دولتی خریداری شده‌اند، از گمرک ترخیص و وارد ایران خواهد شد.
تشریفات گمرکی و پرداخت عوارض ورود این خودروها انجام شده و در آستانه خروج از گمرک می‌باشند. گمرک ایران مجداداً از وزارت صمت،  تائیدیه اصالت ثبت سفارشهای مربوط به خودروها را درخواست نموده و امید است که وزرات صمت تهیه و ابلاغ این تائیدیه را برای شرکتهای واردکننده از جمله نگین خودرو هرچه زودتر به انجام برساند.
بر همین اساس شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، بزودی تحویل خودروهای رنو تلیسمان و کولئوس را به مشتریان خود آغاز می‌نماید.
مطابق با اسناد موجود، این شرکت تمامی ارز تخصیص یافته دولتی را برای تحویل خودرو به مشتریان خرید قطعی و تکمیل وجه شده براساس اولویت ثبت نام و سررسید زمان تحویل استفاده کرده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشتری نگین خودرو IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    6 0
    متاسفانه شرط گذاشتن که تعهدنامه محضری بدین که بعدا شکایت نمیکنید . البته بعد از پرداخت مابه التفاوت ارز به مبلغ 87 میلیون تومان!!!!اگر قرار نیست تخلفی بشه برا چی تعهد محضری؟ یعنی هیچ نظارتی بر اینها نمیشه و هر کاری میخوان با مشتری میکنن!
    • رضا IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      0 0
      اشتباهه كه از شركتها خريد كنيم همشون ...
  • FR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    4 0
    خوشبحالشون سه برابر میفروشند ما به دولت اطمینان کردیم پول توی بانک گذاشتیم ارزشش یک چهارم شد
  • دارکوب IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    1 0
    با سلام ، پس تکلیف مشتریان داتیس خودرو چه می شود؟؟؟؟ مدتهاست که قرار است خودرو من را تحویل دهند . امیدوارم خودروی خود را به قیمت قرارداد تحویل بگیرم ، چون ان زمان قیمت تدز ۳۳۰۰بود.
    • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      0 0
      سلام بيخود ب خودت اميد نده داتيس اصلاً ماشينى بهت تحويل نميده من هم همين امروز انصراف دادم آذر سال ٩٦ دلار ٤٠٠٠ تومانى پول دادم الان بعد ٤٥ روز كارى يعنى حدود ٣ ماه بعد پولم رو بهم قراره كه پس بدن. اينا فقط با پول مردم كار ميكنن و ميلياردها تومان درآمد دارن ما هم هيچ كارى از دستمون بر نمياد.
  • دارکوب FR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
    0 0
    اگر داتیس خودرو به من ولوو ام را تحویل ندهد، ارزوی مرگ و تباهی و ورشکستگی برایشان ارزو خواهم کرد، وای بر حکومتی که چنین افرادی در ان اقدام به تجارت می کنند ، ابروی هر چی تاجر و بازرگان رو بردند . احتمالا به شخص حقیقی یا حقوقی خاصی وابسته هستند که این کارها رو انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =