کد خبر: 221499
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
پژو ۳۰۰۸

مصرف‌کنندگان همواره درباره‌ نبود سیستم چهار چرخ محرک در شاسی‌بلند 3008 گله‌مند بودند اما هم‌اکنون خبر خوشی رسیده و آن اینکه پژو سرانجام این مشکل را حل کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، سیستم چهار چرخ محرک پژو که تنها در مدل پرچم‌دار 3008 GT عرضه‌شده با پیشرانه‌ بنزینی 1.6لیتری پیورتک و یک پیشرانه‌ الکتریکی نصب‌شده روی اکسل جلو و یکی دیگر در اکسل عقب ترکیب‌شده است. پیشرانه‌ بنزینی قدرت 200اسب‌بخاری داشته درحالی‌که هر واحد الکتریکی خروجی 110اسبی را نشان می‌دهد. باقدرت ترکیبی 300اسب‌بخاری، این خودرو چهار چرخ محرک تنها در 6.5ثانیه از سکون به‌سرعت 100کیلومتربرساعت می‌رسد. به لطف مجموعه باتری 13.2کیلووات ساعتی، پژو 3008 پلاگین هیبریدی در حالت الکتریکی محدوده حرکتی 60کیلومتری دارد. سیستم هیبریدی عادی پژو برای کراس‌اوور 3008 و همچنین لیفت بک و استیشن جدید 508 جدید نیز در دسترس خواهند بود. این سه خودرو الکتریکی شده اگرچه امروز معرفی‌شده‌اند اما تا سه‌ماهه‌ دوم سال آینده در بازار اروپا موجود نخواهند بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عای IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    1 0
    من کارشناس ارشد روابط بین المال هستم..گفته های شما بسیار درست و عالی هستند..ولی مشکلاتی هست که باید برای رفع نقدینگی برطرف بشه..این مشکلات ۱: اخراج هشت میلیون مهاجر غیر قانونی که الان حتی بازار تولیدات داخلی را در دست دارن ۲: بالا بردن نرخ حامل های انرژی و ۳: فرهنگ سازی...در غیر این صورت اتفاقی مثبت نخواهد افتاد هیچ اوضاع بدتر نیز میشود... یادمان نیز نرود که دیه کامل یک فرد مسلمان با یک خودروی مزدا ۳ قدیم یکی هست پس هنوز هیچ تدابیری برای نقدینگی صورت نگرفته که این نیز باید اصلاح شود... با تشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =