کد خبر: 221580
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
ایران‌خودرو و سایپا

نمایندگی‌های منتخب گروه صنعتی ایران‌خودرو در سطح استان آذربایجان‌غربی با هدف معرفی و عرضه محصولات، در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته در محل برگزاری نمایشگاهی ارومیه حضور دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این نمایشگاه  12نمایندگی منتخب استان آذربایجان‌غربی محصولات ایران‌خودرو را از جمله  اچ‌30‌کراس‌اتوماتیک، هایمااس7‌اتوماتیک، هایمااس‌5اتوماتیک، دناپلاس، پژو‌207اتوماتیک و تندرپیکاپ در فضای بالغ‌بر 1600متر مربع در معرض دید عموم قرار می‌دهند.  همچنین در این نمایشگاه به‌منظور رفاه حال مشتریان شرایط پیش‌فروش و اقساط فروش محصولات ایران‌خودرو در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش، در این نمایشگاه شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا شامل: سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد، سایپادیزل، سایپایدک، سازه‌گسترسایپا، امدادخودرو، فنرسازی‌زر، رینگ‌سایپا، کارگزاری رسمی بیمه سایپا و ایران کاوه سایپا در فضایی به مساحت 2هزارو500مترمربع محصولات و خدمات خودرویی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت خودرو قرار خواهند داد. براساس این گزارش، محصولات و خودروهای تولیدی گروه سایپا شامل: رهام (جدیدترین محصول سایپا)، سراتو آپشنال، ساینا آپشنال، زوتیT600، خانواده چانگان ( CS35 و CS75)، آریوتاکسی، خانواده برلیانس (H320، H330، H220، H230 و برلیانس کراس ) ، ساندرو، ساندرو استپ‌وی، سیتروئن C3‌، وانت پادرا، ریچ، کشنده کاوه، کشنده دانگ فنگ، کامیونت الوند و سه دستگاه تریلر ایران کاوه در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی برای بازدید عموم به معرض نمایش در خواهند آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =