کد خبر: 221764
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

سوناتا یک خودروی 4در است که از سال 1985 تولیدش آغاز شده است و جالب است بدانید نسل هفتم و هشتم آن در ایران به‎صورت وارداتی عرضه می‎شود.

خرید ماشین خوب می تواند از بسیاری از هزینه های آینده شما را کاهش دهد، خرید خودرو با کیفیت می تواند راحتی را برای شما بوجود آورد و سواری لذت بخشی را در اختیار شما قرار دهد. شرکت های اتومبیل سازی بسیاری وجود دارند که با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

خودرو یکی از ضروری ترین وسایل و ابداعاتی بوده است که توانسته تاثیرات بسیار زیادی را بر تمام بخش های زندگی انسان داشته باشد .خرید و فروش خودرو یکی از مهمترین خریدها هر انسانی در زندگی می تواند باشد. سالانه خودروهای متفاوتی در برندهای مختلف ساخته می شود که دارای مشخصات فنی و ظاهری بسیاری متفاوتی هستند.

خرید خودرو یکی از مهمترین خریدها هر انسانی در زندگی می تواند باشد. خودروهای متفاوتی در برندهای مختلف ساخته می شود که دارای مشخصات فنی و ظاهری بسیاری متفاوتی هستند. در ادامه همراه با افرانیوز باشید تا پرفروش ترین خودروهای خارجی در ایران را برای شما معرفی کنیم.

خودروی سوناتا

خودروی سوناتا یکی دیگر از خودروهای برند هیوندا است که از محبوبیت زیادی دارد. بی شک خودرو سوناتا،خودروی محبوب ایرانیان است. در واقع یکی از خودروهایی وارداتی است که در ایران از آن استقبال بسیار خوبی شده است.

سوناتا یک خودروی 4در است که از سال 1985 تولیدش آغاز شده است و جالب است بدانید نسل هفتم و هشتم آن در ایران بهصورت وارداتی عرضه میشود. در این یاداشت به معرفی خودروی سوناتا خواهیم پرداخت.

مصرف سوخت سوناتا

قبل از هرچیز بهتر است درباره مصرف سوخت سوناتا حرف بزنیم. خودروی سوناتا در داخل شهر 9.8 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر مصرف میکند. اما  خارج از شهر 6.7 لیتر در هر 100کیلومتر کاهش پیدا میکند.همچنین حجم باک این خودرو 70 لیتر میباشد.

بعد از مصرف سوخت به سراغ امکانات جانبی و امنیتی این خودرو پرطرفدار میرویم. مجموعا 6 کیسه هوا برای سرنشینان جلوی خودرو سوناتا وجود دارد. همچنین این خودرو از وجود سیستم ترمز ای بی اس بهره میبرد. از دیگر امکانات سوناتا باید به سیستم صوتی نسبتا قوی آن با 6اسپیکر با قابلیت پخش CD و MP3 - ورودی های iPod و Auxiliary اشاره کرد.  از دیگر امکانات این خودرو میتوان به امکان  ورود بدون کلید، گرمکن آینهها و صندلی جلو و عقب، سنسور جلو و عقب، دریچه های تهویه برای سرنشینهای عقب، چراغهای زنون و پرده برقی عقب اشاره کرد.

هیوندای i20

برند کرهای هیوندا یکی از برندهای محبوب و با اعتبار خودرو در ایران است و در مقایسه با دیگر خودروهای وارداتی جذابیتهای بسیار بیشتری برای ایرانیان دارد. هیوندای i20 یکی از انواع خودروهای هیوندا است که از سال 2008 تاکنون در کشورهای ایران، ترکیه و هند تولید شده است. در ایران نسل اول این خودرو توسط آسان موتور وارد شد و نسل دوم آن را نیز کرمان موتور مونتاژ کرد و در بازار خرید و فروش خودرو جای خود را باز کرد. در این یاداشت بهطور مختصر به معرفی این خودرو خواهیم پرداخت.

این خودرو علاوه بر قیمت مناسب در آزمایشهای ایمنی خود امتیاز 5ستارهای دریافت کرده است و اگر قصد خرید و فروش هیوندا را دارید، لازم به ذکر است نسل اول هیوندای  یک خودروی فوق محبوب در هندوستان تبدیل شد.  مشخصات فنی و ظاهری خودرو هیوندای i20 بسیار خواندنی است. نسل دوم خودروی هیوندای i20 خودروی محبوب ایرانیها بود. تا قبل از تولید نسل دوم این خودرو در هند و ترکیه بازار بسیار خوبی داشت و بعد از تولید نسل دوم ایران نیز به این بازار اضافه شد نسل دوم برای خرید و فروش هیوندای i20 نیز جایی در بازار آمریکا خودروی آمریکا نداشت ولی برای فروش گسترده آن در اروپا برنامه ریزیهای زیادی شده بود. در واقع این خودرو برای رقابت با فولکس پولو و رنو طراحی شده بود.

خودروی اپتیما

اپتیما یکی از خودروهای 4در برند کیا ساخت کره جنوبی است که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر ایران این خودرو یکی از مدلهای محبوب و پرطرفدار برند کیا در آمریکا و دیگر کشورها نیز میباشد.تولید این خودرو از سال 2000 شروع شده است.  این خودرو در سال 2011 جایزه بهترین طراحی را نیز دریافت کرده است، بی شک خودروی اپتیما، هیبریدی خوش نقش و نگار برند کیا محسوب می شود.

اگر قصد خرید و فروش اپتیما را دارید باید بدانید، از نظر ایمنی یک خودروی بسیار قوی محسوب میشود. سیستم ترمز قوی یکی از مزایای این ماشین است. اپتیما در آزمایشهای ایمنی نمره کامل 5 را دریافت کرده است. این خودرو دارای کیسه هوا هم برای سرنشینان جلو و هم برای سرنشینان عقب، ترمز abs و هشداردهنده ترمز اضطراری  میباشد. همچنین 6 کیسه هوای جانبی پیشرفته نیز برای این خودرو تعبیه شده است.

مشخصات فنی اپتیما

از دیگر امکانات اپتیما میتوان به سیستم صوتی با قابلیت پخش mp3 , cd  با اسپیکری به قدرت 500 وات و صفحه نمایش 7 اینچی؛ سنسور عقب، سیستم نشان‌دهنده باد چرخها، شیفتر تعویضکننده دنده از پشت فرمان، تنظیم برقی آینه، دوربین عقب، تهویه جدا برای سرنشینان جلو، قطبنما و سنسور نور اشاره کرد.

منبع : www.afranews.ir

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =