کد خبر: 222115
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
آونتادور SVJ

لامبورگینی آونتادور از سال 2011 تاکنون در بازار حضور داشته و یکی از قدیمی‌ترین سوپرکارهای بازار می‌باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،با این وجود ایتالیایی‌ها در طی این سال‌ها با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد از رقابتی باقی ماندن آونتادور اطمینان حاصل کرده‌اند.

جدای از مدل‌های استاندارد کوپه و رودستر که سال پیش با معرفی نسخه‌ی S بهبود یافتند، چندین نسخه‌ی سفارشی از جمله آونتادور J، وننو و چنتناریو هم عرضه شده‌اند.

جدیدترین و بی‌شک بی‌رحم‌ترین نسخه‌ی آونتادور مدل SVJ است که نه تنها سریع‌ترین آونتادور تاریخ بوده بلکه در تاریخ به عنوان یکی از برجسته‌ترین محصولات لامبورگینی هم باقی خواهد ماند.

کار را با طراحی ظاهری آغاز می‌کنیم که هر فردی با دیدن آن به آسانی می‌تواند به خاص بودنش پی ببرد. بدنه‌ی آونتادور SVJ پذیرای سیستم آئرودینامیک فعالی شده که طراحی کلی را نیز ارتقا داده است. البته برخی ویژگی‌ها همچون فرمان پذیری چرخ‌های عقب از نظرها پنهان هستند.

پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی این خودرو قدرت 770 اسب بخاری و گشتاور 720 نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

همه‌ی این آمار و ارقام روی کاغذ فوق‌العاده نشان می‌دهند اما اوضاع در دنیای واقعی چگونه است؟ مجله‌ی موتور اسپورت شانس راندن پرچم‌دار سنت آگاتا و استفاده از لانچ کنترل برای شتاب گیری تا سرعت 271 کیلومتر در ساعت را داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

آخرین اخبار