کد خبر: 222273
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
موستانگ GT

تست گوزن یکی از مهم‌ترین تست‌های صنعت خودرو محسوب می‌شود. البته کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها عملکرد کاملا متفاوتی در مقایسه با خودروهای اسپورتی همچون فورد موستانگ GT مجهز به سیستم تعلیق سفارشی MagneRide خواهند داشت.

به گزارش «اخبار خودرو»، کنترل خودرو هنگام روبه‌رو شدن با مانع یا حیوانات بسیار حیاتی و مهم است. چگونگی عملکرد خودرو در زمان واکنش به تغییر‌مسیر ناگهانی راننده در پیشگیری از برخورد به‌معنی تفاوت بین مرگ و زندگی است. به‌همین دلیل تست گوزن یکی از مهم‌ترین تست‌های صنعت خودرو محسوب می‌شود. البته کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها عملکرد کاملا متفاوتی در مقایسه با خودروهای اسپورتی همچون فورد موستانگ GT مجهز به سیستم تعلیق سفارشی MagneRide خواهند داشت.

این تست، سناریویی را طراحی کرده که طی آن راننده باید از موانع پیش رو بگذرد. تست گوزن فرم S شکل دارد. در حالت موفقیت‌آمیز، خودرو باید به‌سرعت تغییر‌مسیر دهد و البته با مخروط‌های درنظر‌گرفته‌شده نیز برخورد نکند. این ویدئو با نشان دادن یک موستانگ که با مخروط‌ها برخورد کرده و نمی‌تواند مسیر خود را به سرعت تصحیح کند و در مسیر خود باقی بماند، آغاز می‌شود. سرعت خودرو در این تست 77کیلومتربرساعت است. البته به‌گفته‌ مجری، راننده باید از هندلینگ خودرو اطلاع داشته باشد. پس از گذشت زمان، راننده توانست با موفقیت این تست را پشت سر بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =