کد خبر: 222460
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تیگو‌7

مردادماه سال ۱۳۹۶ ، لوکس‌ترین خودرو چینی بازار، چری تیگو ۷ در هیاهوی بسیار توسط نخستین خودروساز چینی به بازار ایران ورود کرد  و در مراسمی با حضور سفیر کشور چین و مدیران ارشد شرکت چری و شریک تجاری‌اش یعنی مدیران‌خودرو از آن رونمایی شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  در ابتدای کار بسیاری از کارشناسان تیگو ۷ را جاده‌صاف‌کن خودروهای چینی برای ورود به بازار لوکس‌ها و سطحی بالاتر می‌دانستند و شاید آن ‌را ریسکی بزرگ برمی‌شمردند. اما تیگو ۷ در عمل چیز دیگری نشان داد و مستقیما به رقابت با شاسی‌بلندهای مطرح بازار که کره‌ای و ژاپنی بودند، پرداخت، همچنین آمار فروش و رضایتمندی مشتریان، موفقیت این شاسی‌بلند چینی را اثبات کرد.
چری تیگو ۷ با یک برنامه جامع بازاریابی و تبلیغات هدفمند وارد بازار کشور شد و خیلی زود توانست جای خود را در بازار باز کند. همچنین به‌واسطه ارزیابی‌های صورت‌گرفته در یک‌سال گذشته، مشتریان همواره از این خودرو رضایت کامل داشته‌اند. 
طراحی به‌روز و زیبا، موتور پرقدرت که سیستم توربو چری تیگو ۷ توسط شرکت معتبر هانیوال انجام شده، گیربکس دو کلاچه این خودرو ساخت شرکت گتراک است. 
همچنین امکانات بالای رفاهی چون دوربین ۳۶۰درجه و سقف پاناروما در کنار امکانات ایمنی بالا، از تیگو ۷ رقیبی سرسخت برای شاسی‌بلندهای کره‌ای ساخت و نشان داد برنامه‌های چری به بار نشستند و یک محصول کامل طراحی و تولید شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =