خاص‌ترین مرسدس بنز CLA45 در ایران

شب گذشته مجتمع تجاری ارگ تهران میزبان یکی از خاص‌ترین خودروهای کشور بود که طی مراسمی با شکوه رونمایی شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، خودرو موردنظر دستگاه مرسدس بنز CLA45 مک‌دیزاین بوده که توسط یکی از مراکز تیونینگ خودرو در شهر تهران به پوشش خاص بدنه مزین شده است.

مجموعه رویال دیزاین که حدودا یکسالی از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، با بکارگیری از نیروهای ماهر و متخصص، توانسته در مدتی کوتاه به نامی درخشان در زمینه تیونینگ و دیزاین داخلی و ظاهری خودرو تبدیل شود. مرسدس بنز CLA45 موردنظر که به وسیله نگین‌کاری مزین به پوشش خاص بدنه شده است، از آخرین کارهای خاص و زیبای این مجموعه بوده که فرآیند اجرای آن حدودا یک ماه و نیم تا دو ماه زمان برده است.

به گفته مسئولان این مجموعه، این خودرو ششمین نمونه نگین‌کاری شده در دنیا و نخستین نمونه در کشور است که به وسیله نگین دیزاین و طراحی شده است. گفتنی است مرسدس بنز CLA45 به عنوان سریع‌ترین خودرو چهارسیلندر ساخته شده در دنیا شناخته می‌شود که توسط تیم مهندسی مرسدس بنز طراحی و تولید شده است.

این سدان جذاب و دوست‌داشتنی از یک پیشرانه چهارسیلندر خطی مجهز به سیستم توربوشارژر بهره می‌گیرد که با حجم دقیق 1991 سی‌سی، قادر به تولید نیرویی معادل 375 اسب‌بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 475 نیوتون متر در 2250 تا 5000 دور در دقیقه خواهد بود. این نیروی تولید شده خارق‌العاده به کمک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه با سیستم هوشمند 4MATIC مرسدس بنز به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Amir NL ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    9 2
    اخه این چه رنگیه ادم یاده درب منزل میوفته زحمت کشیدند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    1 0
    daste benz dard nakone

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =