کد خبر: 222667
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
شرکت مدیران‏ خودرو

شرکت مدیران‏ خودرو با راه ‏اندازی مرکز تخصصی تعمیر گیربکس ‏های CVT و AT هزینه تعمیرات را تا 50 درصد برای مشتریان کاهش داده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،گیربکس به‏عنوان یکی از مجموعه‏ های اصلی و مهم دائما تحت تنش‏های مکانیکی است. 
در خودروهای CVT و AT نیز این مجموعه در حالت‏های مختلف رانندگی متحمل فشار فراوانی خواهد بود و در صورت عدم آشنایی با نحوه رانندگی صحیح یا تحمیل فشارهای بیش‏ از حد در بلندمدت، دچار نقص جدی می‌شود که نیازمند تعمیرات اساسی یا تعویض قطعات است. خودرو‏های شرکت مدیران‏ خودرو، کلیه قطعات دارای گارانتی بی‏ قید و شرط بلندمدت هستند و در صورت بروز مشکل بدون هیچ هزینه‏ای تعمیرات آن انجام خواهد شد. اما در صورت بروز مشکل پس از دوره گارانتی ممکن است برای تعمیرات گیربکس‏، مالک خودرو متحمل زیان چندمیلیونی شود.
به‌همین‌دلیل شرکت مدیران‏ خودرو با راه ‏اندازی مرکز تخصصی تعمیر گیربکس ‏های CVT و AT هزینه تعمیرات را تا 50 درصد برای مشتریان کاهش داده است. پیش‏ از این مشتریانی که خودروهای آن‏ها از دوره گارانتی خارج شده بود، درصورت بروز مشکل گیربکس، متحمل هزینه ‏های غیرمنطقی ازسوی تعمیرگاه‏های غیرتخصصی می ‏شدند که البته تضمینی هم برای تعمیرات آن‏ها نبود. 
شرکت مدیران‏ خودرو ضمن تعمیر اصولی و مهندسی گیربکس ‏ها و کاهش هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات یدکی اصلی با قیمت رسمی شرکت، کیفیت تعمیرات صورت‏ گرفته را تا یک‏سال پس از انجام تعمیرات یا پیمایش 20هزار کیلومتر تضمین و کارکرد بدون نقص آن را گارانتی می‏کند. 
مشتریان درصورت نیاز به استفاده از این خدمات کافی است با شمــــــاره 47651-021 تماس یا مراجعه به وب‏سایت رسمی شرکت مدیران ‏خودرو به آدرس WWW.MVMCO.IR اقدام کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    0 0
    ممنون ام وی ام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =