کد خبر: 223700
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
پلیس راهور

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا نسبت به وکالت برای نقل و انتقال خودروها هشدار داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه تاکید می‌کنیم فروشنده و خریدار خودرو باید حتما به صورت همزمان در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت برای تعویض پلاک خودرو مشکلات فراوانی برای برای خریدار و فروشنده ایجاد می کند.

وی افزود: در برخی موارد ارکان اصلی خودرو عوض شده و یا خودرو تصادف شدید بالای ۶۰ درصد داشته است و لذا به از لحاظ پلیس ایمنی و استاندارد لازم را برای شماره گذاری ندارد و خریدار عملاً نمی تواند خودرو را تعویض پلاک کند. در این حال فروشنده پول خودرو را گرفته و خریدار متضرر می شود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا افزود: از سوی دیگر پیش آمده است که خودرو سرقتی بوده و مشکلات زیادی برای خریدار ایجاد شده و فروشنده نیز متواری گشته است.

وی خاطرنشان کرد: در موارد برعکس هم فروشنده وکالت داده و خریدار تعویض پلاک نکرده و تخلفات رانندگی که در این مدت مرتکب شده در کد ملی فروشنده نشسته و جریمه ها برای فروشنده آمده است.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: اکیداً توصیه می کنیم خریدار و فروشنده خودرو باید حتما ابتدا به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه کرده و پس از کنترل خودرو و مدارک مربوطه تعویض پلاک کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا یادآور شد: تأکید می‌کنیم با توجه به مشکلات یاد شده فروشندگان و خریداران خودرو از دادن و گرفتن وکالت تعویض پلاک جدا خودداری کنند تا متضرر نشوند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید رضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    2 0
    اشتباه از سیستم شماره گذاری شماست . در کشورهای غربی صاحب شماره . شماره خودرو را از خودو کنده و در اولین واحد شماره گذاری از خدمات دهی بیرون کرده و شماره را تحویل میدهد و شخص خریدار با در دست داشتن مدارک خودرو ثبت شده بنامش در همان واحد شماره شخصی اخذ میکند .شما هیچوقت نتوانستید یک کار درست انجام دهید و همیشه یه جای کارتون میلنگد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =