کد خبر: 223794
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
BYD S۷

 شرکت خودروسازی کارمانیا به‌عنوان نماینده رسمی بی‌وای‌دی در ایران، به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام کرده  است بی‌وای‌دی S7 را از تیر ماه ۹۸ به‌دست مشتریان خود خواهــد رساند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،طبق اطلاعیه این شرکت، قرار است که از اواخر تیر ۱۳۹۸ تحویل این خودرو آغاز شود و ازسوی‌دیگر در مدت سه‌ماه تمام تعهدات باقیمانده این خودرو به روز شود. کارمانیا در متن این اطلاعیه عنوان کرده است سعی دارد تا قبل از موعد اعلام‌شده به تعهدات خود پاسخ دهد. 
کارمانیا برای نخستین‌بار در نمایشگاه خودرو تهران 96 پیش‌فروش مشارکتی این خودرو را با موعد تحویل مرداد آغاز کرد که با شروع دور جدید تحریم‌ها و ایجاد مشکلات فراوان در مراودات مالی خودروسازان با شرکای خارجی، کارمانیا نتوانست تعهدات خود را به‌موقع انجام دهد و تولید این خـــــودرو به تعویق افتاد.  
«بی‌وای‌دی اس7» به موتور ٢ لیتری توربو با توان ٢٠۳ اسب‌بخار مجهز است و جعبه‌دنده ٦سرعته دوکلاچه اتوماتیک، قدرت آن را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. 
امکاناتی مانند کروزکنترل، استارت دکمه‌ای، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، صندلی برقی، استارت از روی سوئیچ، سیستم تهویه دوگانه، دوربین ٣٦٠درجه، نمایشگر پشت آمپر TFT، سقف پانارومیک، هفت صندلی، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، حافظه صندلی، ترمز پارک برقی، پاکسازی هوای کابین، دوربین ثبت وقایع، قطب‌نمای دیجیتال و ... مجهز است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    2 0
    قیمت الان بی وای دی اس۷ چند است
  • ناصر نوروزشاد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    1 0
    باسلام عطف به خبر مندرج درآن سایت با کد 223794به تاریخ 13بهمن 97 در مورد شروع تولید خودرو بی وای دی اس 7 از اواخر تیر ماه نود وهشت لطفا بفر مایید تولید این خودرو آغاز شده است یاخیر.متشکر
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    با سلام این مدیران کارمانیا فقط دروغ تحویل مشتری میدن در حالی که به طور رسمی درسایت خودشان خبر از تولید در تیر 98 داده بودن ولی تا حالا هیچ قطعه ای وارد نشده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =