کد خبر: 223954
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

پاژن مناسب سواری در شهر و جاده نیست و اصطکاک بالایی دارد اما سواری با این ماشین در کوه و بیابان تجربه هیجان انگیز و فوق العاده ای خواهد بود

پاژن یک خودرو خوب آفرود است. این خودرو که بر پایه لندروور دیفندر ساخته شده است، خودرویی است توانا که برای عبور از مسیر های صعب العبور بسیار مناسب است.  در ایران

 نمی توانید خودروی با این قابلیت ها و این قیمت برای رقابت با پاژن بیابید، البته قیمت پاژن در مقابل امکانات کم آن پایین نیست اما خودروی های دیگر با قابلیت عبور از مسیر های سخت و امکانات بالاتر بسیار گران تر از پاژن می باشند. این خودرو برای علاقه مندان به آفرود  خودرویی محبوب است چون در مسیرهای سخت مسافران خود را نا امید نمی کند.

در جدول زیر مشخصات فنی پاژن را مشاهده می کنید:

موتور

6 سیلندر بنزینی

حداکثر قدرت

161 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

245 نیوتون متر در 2500 دور در دقیقه

حجم موتور

2972 سی سی

تعداد سوپاپ

24

جعبه دنده

5 سرعته دستی

شتاب صفر تا صد

10 ثانیه

حداکثر سرعت

170 کیلومتر بر ساعت

طراحی کابین خودرو پاژن بسیار ساده است و شما با کابینی مدرن و شیک روبرو نمی شوید زیرا هدف از ساخت این خودرو عبور از مسیر های صعب العبور بوده است.

این خودرو تنها امکانات اولیه را در اختیار شما می گذارد و دارای صندلی هایی خشک است. البته بر روی کنسول این خودرو علاوه بر سرعت سنج و امکانات اولیه یک ماشین ارتفاع سنج، شیب سنج و دماسنج نیز نصب شده است. سیستم های امنیتی و پایداری پاژن تنها شامل سیستم قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت و ترمز ABS چهارکاناله وسیستم مکمل EBD

می شود و امکانات داخل کابین نیز به قابلیت تنظیم دستی صندلی های جلو، تنظیم دستی شیشه ها و آینه ها و کنترل دستی سیستم تهویه مطبوع محدود می شود.

پاژن مناسب سواری در شهر و جاده نیست و اصطکاک بالایی دارد اما سواری با این ماشین در کوه و بیابان تجربه هیجان انگیز و فوق العاده ای خواهد بود. برای پاژن فرقی نمی کند که از آب عبور می کنید یا از مسیر سنگلاخی، قابلیت های این ماشین آفرودی بسیار شگفت انگیز است. شتاب صفر تا صدی این خودرو نیز حدود 10 ثانیه است که برای ماشین آفرودی مانند پاژن قابل پذیرش است.

در صورتی که قصد خرید پاژن دست دوم را دارید، به سیستم تعلیق و فنر بندی خودرو بسیار دقت کنید زیرا اگر سیستم تعلیق و فنر بندی پاژن دچار مشکل شوند، این خودرو عملا بدون استفاده است. در سایت دیوار نمونه هایی از پاژن برای فروش قرار گرفته اند، شما می توانید با مراجعه به آگهی های فروش خودرو این سایت، آن ها را مشاهده نمایید.

فوتون تولند و لندروور های قدیمی از دیگر خودرو های آفرود هستند البته پاژن نسبت به این خودرو ها گزینه مناسب تری است. نیسان پاترول و جیپ نیز  خودرو هایی آفرودی هستند که برای علاقه مندان به آفرود مورد توجه اند. البته خودرو های آفرودی با امکانات بالاتر مانند تویوتا راوفور و تویوتا هایلوکس و ... نیز در دسترس هستند اما قیمت بالای این خودرو های لوکس قابل مقایسه با قیمت خودرویی مانند پاژن نیست.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Dariush IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 1
    به نظر شما پاترول بهتره یا پاژن
  • سجاد IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    10 3
    پاژن سالاره با هیچ ماشینی قابل مقایسه نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =