کد خبر: 224160
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

خودرو ام وی ام ایکس 22 محصول مدیران خودرو، که در داخل کشور ایران مونتاژ می شود و در کلاس بدنه، کراس اوور کوچک به بازار عرضه شده است.

طراحی بخش جلویی خودروی ام وی ام ایکس ۲۲، اسپرت و نسبت به رقبای خود از طراحی ایده آل و جدیدتری برخوردار است، به طوری که چراغ ها و جلو پنجره خودرو مانند چری تیگو۴ طراحی شده که هنوز به بازار عرضه نشده است.

رینگ هایی که روی این مدل ام وی ام استفاده شده است ۱۶ اینچی کرومی ۱۰ پره ای اسپرت می باشند، اما نکته ی قابل توجهی که در این مدل خودرو وجود دارد ارتفاع آن، نسبت به سطح زمین می باشد که ارتفاعی حدود ۱۸۶ میلی متر است که این ارتفاع در مقایسه با پژو ۲۰۰۸ بیشتر و قابل ملاحظه تر می باشد.

 ام وی ام ایکس ۲۲  در دو مدل لاکچری و اسپرت به بازار عرضه شده است که در مدل های لاکچری سقف خودرو با بدنه آن یکرنگ است، اما در مدل های اسپرت رنگ سقف با رنگ بدنه ی خودرو متفاوت است که این تفاوت می‌ توانند  نکته بارز  قابل توجهی  در این خودرو باشد  که جذابیت آن را  دو چندان میکند.  در دو مدل اسپرت و لاکچری چند مورد تفاوت ظاهری دیگر وجود دارد اما از نظر موتوری یکسان هستند.

از نکات مثبت دیگر خودرو ام وی ام ایکس ۲۲  می توان به صندوق عقب آن اشاره کرد، حدود ۴۲۰ لیتر حجم دارد که نسبت به رقبای دیگر ممتاز می باشد. صندلی های عقب ام وی ام ایکس ۲۲ برای سرنشینان نسبتا راحت و برای پاها و سر سرنشینان، فضای کافی و راحتی وجود دارد.

 شیشه های خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ برقی و یک تیکه هستند که سرنشینان عقب می‌توانند به راحتی به بیرون از خودرو دید داشته باشند.

بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند، خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ برادر کوچک، خودرو ام وی ام ایکس ۳۳  می باشد که از نظر طراحی داخلی بسیار اسپرت و مشابه یکدیگر میباشند. اما استفاده از نوارهای نارنجی رنگ در طراحی داخلی ام وی ام ایکس ۲۲ باعث شده که این خودرو اسپرت تر و جوان پسند تر دیده شود. پلاستیک های به کار برده شده در داخل این خودرو از جنس فیبر کربن می باشد، که باعث زیبا جلوه دادن فضای داخلی آن شده است. ولی یک امتیاز مثبت این خودرو نسبت به ام وی ام  ایکس 33 و محصولات مشابه مدیران خودرو، گیربکس این خودرو است که سی وی تی نیست  زیرا ترکیب سی وی تی و موتور 1.5 بسیار کند است.

گیربکس این خودرو اتومات و ۴ سرعته می باشد، اما متاسفانه قابلیت تعویض گیربکس از اتومات به دستی در این مدل ام وی ام وجود ندارد  و همیشه در حالت اتومات می باشد، اما در مدل های اتومات، کنار فرمان یک دکمه وجود دارد که می توان توسط آن، حالت رانندگی را به اکونومیک یا اسپرت انتخاب کرد که این تغییر با چراغ سبز و نارنجی در پشت آمپر به نمایش گذاشته می شود. اما در حالت کلی تغییر در این دو حالت رانندگی بسیار کم است به صورتی که در حالت رانندگی اسپرت دور موتور بالاتر می رود و دنده بیشتر سنگین است، و در مقابل وقتی در خودرو حالت اکو قرار دارد دنده سبک تر مصرف سوخت کمتر می باشد.

 از نکات منفی این خودرو می توان به صندلی های نیمکتی این خودرو اشاره کرد که در سفرها و مسافت های طولانی بین شهری باعث خستگی سرنشینان می شود و صدای زیاد موتور خودرو می باشد که ممکن است برای بعضی از افراد حساس به این موضوع کمی اذیت کننده باشد و این صدای زیاد به دلیل حجم کم موتور است و در دورهای بالا صدای موتور خیلی داخل کابین شنیده می شود.

برای خرید و فروش ام وی ام ایکس 22 می توانید به دسته بندی خودرو در سایت دیوار مراجعه کنید، که این سایت بزرگترین مرجع درج آگهی رایگان است.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =