کد خبر: 224274
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

بازار رقابت بیسو T3 با چری تیگو 5 و ام وی ام X33  تا چه اندازه بر خریدوفروش بیسو تاثیر گذاشته است ؟ آیا بیسو T3 همچنان پیروز میدان است؟

در سال‌های اخیر کشورمان میزبان ورود کلاس خودروهای جدید بوده که بانام کراس اورهای کامپکت شناخته می‌شوند. این کلاس از خودروها دارای ساختاری منحصربه‌فرد بوده که تا حدودی الهام گرفته از خودروهای شاسی‌بلند می‌باشند. این مدل خودروها طراحی بسیار زیبایی داشته که همانند خودروهای شاسی‌بلند زمخت و بزرگ نیست و از طرفی نیاز سرنشینان به ارتفاع بالا از زمین را که باعث محبوبیت خودروهای شاسی‌بلند شده بود را برآورده می‌کنند. خودروهای کراساور ابعاد بسیار مناسبی داشته، فضای خوبی برای راحتی سرنشینان دارند و به دلیل کم‌هزینه بودن و قیمت‌های مناسبی که برای خرید آنها ارائه می‌شود، توانستهاند در میان مردم محبوب‌القلوب شوند. در میان این خودروها، رقابت بیسو T3  با چری تیگو 5 و ام وی‌ام X33  در نوع خود جذاب و هیجان‌انگیز است. در ادامه با ذکر تفاوت‌ها و برتری‌های این سه خودرو قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که تصمیم‎گیری را برای شما آسان‏تر می‌نماید.

مقایسه ابعاد بیسو T3 با ام وی ام X33 و چری تیگو 5

در دنیای رقابت این سه خودروی شگفتانگیز تنها راه انتخاب بهترین گزینه ، انجام یک مقایسه بیطرفانه است . بههمینمنظور در ابتدا به مقایسه ابعاد بیسو T3 با دو رقیب دیگر آن میپردازیم:

        اگر بخواهیم ابعاد این سه کراسآور را باهم مقایسه کنیم خواهیم دید که طول خودرو چری تیگو 5 از دو خودرو دیگر بزرگتر می‌باشد؛ ازاین‌رو بیسو T3 طول بهتری به نسبت ام وی‌ام X33 و چری تیگو دارد.

اما اگر به عرض 3 خودرو نگاهی بیندازیم خواهیم دید که چری تیگو 5 به نسبت دو خودرو دیگر عرض مناسب‌تری دارد که نشان می‌دهد طراحان این خودرو راحتی سرنشینان در صندلی‌های عقب را بسیار موردتوجه قرار داده‌اند. این در حالی است که در خودروی ام وی‌ام X33  به این نکته اصلاً توجه نشده است. این تفاوت بین بیسو T3  و چری تیگو 5 بسیارکم است.

ارتفاع سقف سه خودرو نشان می‌دهد که بازهم طراحان چری تیگو راحتی سرنشینان را بیشتر موردتوجه قرار داده‌اند، اما از طرفی وزن ام وی‌ام X33  به نسبت دو رقیب گردن‌کلفت دیگر سبک‎تر است.

مقایسه مشخصات فنی و ایمنی T3  با چری تیگو 5 و ام وی ام X33

مشخصات فنی و ایمنی یک خودرو بیشتر از هر ویژگی دیگری اهمیت دارد. از این رو یک مقایسه کلی در میان سه کراس اور محبوبمان انجام شد:

       موتور بیسو T3 به توربوشارژ مجهز بوده و 1.3 لیتری می‌باشد. بالاترین قدرت این خودرو 132 اسب بخار است که بیشترین گشتاور آن 185 نیوتون متر است. موتور بیسو بسیار کم‌مصرف بوده و مصرف سوختی آن حدود 7.4 لیتر می‌باشد.

در مقابل چری تیگو به توربوشارژ مجهز نیست. موتور 2 لیتری تیگو 5 دارای قدرت 139 اسب بخار و گشتاور 182 نیوتنمتر است.

از طرفی ام وی ام X33 با پیشرانه 1.6 لیتری ، قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر هنوز در کورس رقابت است. این خودرو نیز توربوشارژ ندارد.

از لحاظ ایمنی دو خودروی  بیسو T3 و چری تیگو 5 هر دو 5 ستاره ایمنی را پس از گذراندن تست تصادف از C-NVAP دریافت نمودهاند اما خودروی ام وی ام X33 پس از گذراندن این تست توانست فقط امتیاز 3 ستاره را کسب نماید.

خرید و فروش بیسو T3

با توجه به مقایسه های انجام شده بین 3 کراس اوور قدرتمند بازار خودرو می توان به شهود متوجه شد که وضعیت خرید و فروش بیسو T3 بسیار مناسبتر خواهد بود. بیسو T3 در ایران توسط سیف خودرو ارائه میشود.  این شرکت خدمات پس از فروش بیسو را تا 3 سال ارائه خواهد داد.

قیمت بیسو T3

ویژگیهای منحصر به فرد بیسو T3 خودرو زیبا شرکت سیف خودرو باعث شده است که عده زیادی در مورد قیمت این خودرو کنجکاو شوند. در حال حاضر و بدون در نظر گرفتن تغییرات ارزی قیمت بیسو T3 کمتر از 200 میلیون تومان بوده است اما در آینده ممکن است تغییرات ارزی بر روی قیمت این خودرو نیز تاثیر بگذارد.

منبع :‌ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =