کد خبر: 224329
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

بی ام و برند محبوبی نزد ایرانیان است که در کنار رقیب قدیمی خود یعنی مرسدس بنز همواره طرفداران بسیار زیادی در ایران داشته است

در بازار افسار گسیخته ایران قیمت‌ها هر روز به رقم‌های نجومی‌تری نزدیک می‌شوند. در چنین شرایطی اهداف خرید خودرو هر روز تغییر می‌کنند و آرزوهای بسیاری از افراد در حال تبدیل شدن به رؤیاهای دست نیافتنی است. روزگاری با قیمت زیر 500 میلیون تومان می‌توانستید صاحب بهترین شاسی بلندهای بازار شوید؛ اما شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که خودروهای 400 میلیون تومان با ارقام فضایی 2 میلیارد تومان خرید و فروش می‌شوند. در این بین برندهای اروپایی مانند بی ام و و مرسدس بنز خیلی زود در محدوده قیمتی قرار گرفتند که از دسترس 98 درصد مردم ایران خارج شده است. در چنین شرایطی اما همچنان می‌توان در بین خودروهای دست دوم گزینه‌هایی که قابلیت خرید داشته باشند را پیدا کنید.

خرید بی ام و X3 یکی از گزینه‌ها است. بی ام و برند محبوبی نزد ایرانیان است که در کنار رقیب قدیمی خود یعنی مرسدس بنز همواره طرفداران بسیار زیادی در ایران داشته است. در این بین شاسی بلندهای بی ام و با کد x جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند. فروش بی ام و X3 در ایران در زمانی شروع شد که خودروهای شاسی بلند زیادی برای پاسخگویی به نیاز بازار ایران برای شاسیبلندهای لوکس وجود نداشت. به این ترتیب خیلی زود بی ام و X3 به یکی از اهداف اصلی ثروتمندان ایرانی تبدیل شد. در حال حاضر این خودروها به صورت دست دوم با قیمت پایینی در سایت دیوار در دسترس هستند و شما می‌توانید با هزینه خرید یک شاسی بلند چینی مانند جک صاحب یکی از بهترین و امن‌ترین شاسی بلندهای جهان شوید.

بررسی فنی بی ام و X3 های نسل اول در سایت دیوار

بی ام و X3 های نسل اول از سال 2003 تا 2010 تولید می‌شدند. در این بین تنها نمونه‌های مربوط به سال‌های 2005 تا 2010 وارد ایران شدند. بی ام و X3 در آن زمان در 5 مدل با موتورهای 2 تا 3 لیتری به بازار عرضه می‌شد که تنها مدل‌های 30 و 25 آن با موتورهای 3 لیتری و 2.5 لیتری به بازار ایران عرضه شدند. مدل 25 با موتور 2.5 لیتری می‌توانست 181 اسب بخار نیرو تولید کند و به یک جعبه دنده 6 سرعته اتومات مجهز شده بود. در مقابل موتور 3.0 لیتری در مدل 30 کمی قوی‌تر بود و می‌توانست 228 اسب بخار نیرو تولید کند. این مدل نیز به همان جعبه دنده مدل قبلی مجهز شده بود. امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده برای هر دو مدل شرایط یکسانی دارد اما مدل‌های سال 2006 به بعد شاهد یک فیس لیفت بودند که طی آن خارج و داخل خودرو از نظر طراحی و امکانات کمی بهبود پیدا کرد. این خودروها به دلیل کیفیت بالای ساخت همچنان بعد از حدود 10 سال دارای عملکرد قابل قبولی در نسخه‌های دست دوم خود هستند.

امکانات بی ام و X3 های نسل اول

این خودروها در زمان عرضه خود دارای امکانات کاملی بودند که سبب شده بود ارزش خرید بی ام و X3 قابل قبول باشد. در حال حاضر نیز نمونه‌های 2005 تا 2010 این خودرو دارای 8 کیسه هوا، انواع سیستم‌های ترمز پایداری، کی لس، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر، مسیریاب، بلوتوث، صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، سانروف، کروز کنترل و ... هستند که آن‌ها را در بعضی از موارد از خودروهای روز نیز در سطح بالاتری قرار می‌دهد خصوصاً اگر بخواهیم آن‌ها را با شاسی بلندهای چینی مقایسه کنیم.

با 250 میلیون تومان از سایت دیوار بی ام و X3 بخرید.

آگهی‌های فروش بی ام و X3 در سایت دیوار طرفداران زیادی دارد و به طور کلی بازار خرید و فروش بی ام و X3 دست دوم همواره شلوغ بوده است. در این بین افزایش قیمت‌های سرسام آور نیز سبب شده است بسیاری از افراد به جای خرید خودروهای صفر که با قیمت‌های جدید ارزش خرید بالایی ندارند، رو به خرید گزینه‌های با کیفیت دست دوم مانند بی ام و X3 بیاورند. هرچند افزایش شدیدی قیمت‌ها روی این خودروهای نیز تأثیر گذاشته است و قیمت آن‌ها را از زیر 100 میلیون تومان تا به حدود 300 میلیون رسانده است اما همچنان انتخاب بهتری به نظر می‌رسند. قیمت بی ام و X3 نسل اول در حال حاضر به صورت میانگین 250 میلیون تومان است که می‌تواند شما را صاحب یکی از بهترین شاسی بلندهای آلمانی می‌کند.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =