کد خبر: 224499
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
فراری gtc4lusso

موتور فراریgtc4lusso ۱۲v و ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی فراری ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۷ نیوتن بر متر مربع گشتاور دارد و تعداد دور آن کمتر از ۶۰۰۰ دور بر دقیقه است

فراری یک شرکت خودروسازی ایتالیایی است که خودروهای لوکس، اسپرت و سوپر اسپرت طراحی و تولید می‌کند و در سال ۲۰۱۸ این شرکت یک عضو جدید به نام gtc4lusso به خودروهای خود اضافه کرد که جایگزین مدل اف اف است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده بود. نمای ظاهری خودرو شبیه جتی با سقف براق است. نمای عقب خودرو کاملاً تغییر کرده و آن را به یک  سوپر خودرو تبدیل کرده است و ۱.۱ اینچ پهن‌تر شده و ارتفاع خودرو نیم اینچ بیشتر شده است. در نمای جلوی خودرو شبکه هوا پهن‌تر شده و چراغ‌ها باز طراحی شده‌اند.

موتور فراریgtc4lusso ۱۲v و ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی فراری ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۷ نیوتن بر متر مربع گشتاور دارد و تعداد دور آن کمتر از ۶۰۰۰ دور بر دقیقه است؛ درواقع این موتور می‌تواند ۸۰۰۰ دور بر دقیقه را داشته باشد و این برای رسیدن شتاب از۰ به ۶۰ در ۳.۴ ثانیه و سرعت بالای ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت خوب است. سیستم چهارچرخ محرک هوشمند تنظیم میکند که وزن به طور کامل تقسیم می‌شود، به خاطر محور جلوی موتور می‌تواند ۲۰ درصد نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل کند تا در زمان نیاز این چرخ‌ها چسبندگی بیشتری داشته باشند. دنده‌های ۱ تا ۴ مربوط به محور جلو و دنده‌های ۵ تا ۷ مربوط به محور عقب می‌شوند و اهمیت زیادی دارند چون دنده ۴ ماکسیمم ۱۹۳ کیلومتر را دارد که به اندازه‌ی کافی سریع است. پایداری در سرعت بالا و مانوردهی در سرعت پایین با سیستم فرماندهی چرخ‌های عقب انجام می‌شود، در سرعت پایین چرخ‌های عقب کمی به سمت مخالف می‌چرخند تا خودرو را محکم‌تر کنند وقتی هم سریع‌تر می‌روید در جهت جلو هستند تا خودرو را پایدار نگه دارند.

نکته‌های نه چندان خوشایند این خودرو می‌توان به: چراغ ترمزهای زیاد برای هشدار به سایر راننده‌ها، شیشه‌ی عقب برف پاکن ندارد، دوربین عقب بسیار پایین و نزدیک به جاده است، با فشردن دکمه باز کردن داشبورد به طور کامل باز نمی شود و باید با دست آن را باز کنید، توانایی انتخاب حالت پارکینگ در گیربکس اتوماتیک وجود ندارد، ورودی اندروید اتو ندارد، نشان ندادن میزان مصرف سوخت متوسط، لیز بودن صندوق عقب چرمی که باعث می‌شود وسایل در پیچ‌ها لیز بخورند و بالابرهای برقی شیشه به جای اینکه روی در باشد روی کنسول قرار دارند که بد نیست اما برای باز کردن شیشه‌ی سرنشین یک حرکت کافی است اما بستن شیشه سرنشین یک حرکت کافی نیست؛ اشاره کرد.

 ویژگی‌های آیرودینامیک زیادی در خودرو فراریgtc4lusso قرار گرفته است که فقط ظاهری نیستند و کاملاً کاربردی می‌باشند: دیفیوزرهای واقع در عقب خودرو که باعث می‌شوند جریان هوا لاستیک‌های خودرو را به کف زمین بچسباند، استفاده از تجهیزاتی که خودرو را بالاتر نگه می‌دارد و این قابلیت برای دماغه خودرو که با عبور از یک دست انداز یا شیب بزرگ می تواند آسیب ببیند خوب است. گیره کمربند فراری از مواد گرانقیمتی درست شده است و شکل آن مناسب است و دندانه ای نیست، سقف شیشه‌ای که در زمان گرمای هوا در  بیرون اشعه‌های گرم خورشید را منحرف می‌کند تا داخل کابین گرم نشود و هنگام سردی هوا در بیرون گرمای داخل کابین را بازتاب میکند تا هدر نرود.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بسته درج آگهی  رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو فراریgtc4lusso  به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =