کد خبر: 224502
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷

میتسوبیشی برای رانندگی ایمن و به صرفه در سوخت نیز اقداماتی انجام داده است، میتسو بیشی یک موتور دو لیتری دارد که قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار است که این موتور در مدل اس ایی نیز به کار رفته است.

میتسوبیشی اِی اس ایکس مدل آی وی آر جی تی که اصلاحاتی در آن ایجاد شده است و در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد، در مدل های تک محوره، دو محوره، گیربکس دستی و مدل سی وی تی دارد. میتسوبیشی اِی اس ایکس مدل آی وی آر جی تی که مدل انحصاری می باشد دو محوره است که می توان با توجه به آن تغییر حالت در خودرو ایجاد کرد و سیستم انتقال قدرت آن سی وی تی و ظاهری زیبایی دارد، در بازار کامپکت کراس اوور ها در جایگاه خوبی قرار گرفته است.

در قسمت جلو مدل آی وی آر جی تی از حاشیه های کرومی استفاده شده است، چراغ های جلو میتسوبیشی اِی اس ایکس مدل آی وی آر جی تی واقعا بی نظیر است؛ دارای چراغ های زنون می باشد که به طور پیش فرض در آن تعبیه شده اند. خیلی مواقع در خودرو های ارزان قیمت چراغ های زنون وجود دارد که هم گستردگی نور خوبی دارند و پرنور هستند و هم فوق العاده زیبا هستند. جی تی دارای رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی و زیباست، در کل می توان گفت این خودرو، خودرویی زیباست که حس حرکت دارد و نظر افرادی که خودرو هایی مانند هیوندا سی آر وی و هیوندا توسان را می پسندند، به خودشان جلب می کند.

عقب خودرو کاملا استاندارد است و صندلی های عقب تاشو هستند. در صندوق عقب، ساببوفر های سیستم صوتی قرار گرفته اند که ۷۱۰ وات قدرت دارند و بسیار قوی هستند و صدای عالی را پخش می کنند. تنها مشکل سیستم پنل داخل خودرو رنگ آن است که به رنگ نارنجی و قرمز است و در نور شدید خوانا نیست، حتی زمانی که نور کم هم می تابد باز هم صفحه ناخوانا است و قابل رویت نمی باشد و از برخی زوایا نمی توان دید خوبی داشت به خصوص در موقعیت راننده، دید بسیار کم است. در این مدل جی تی پد های کنترل سیستم صوتی روی فرمان وجود دارند و بلوتوث نیز دارد. فضای داخل کابین تک رنگ و همه چیز یک دست به رنگ مشکی می باشد، در ساخت پنل و داشبورد از مواد نرم ساخته شده است. در خودرو میتسوبیشی اِی اس ایکس مدل آی وی آر جی تی در برخی قسمت ها از کروم استفاده شده است. در ساخت این خودرو از چند بافت مختلف استفاده شده است. از جمله آپشن های این خودرو سیستم جهت یاب، دوربین عقب، سقف پانارومیک می باشد. جنس روکش صندلی ها از چرم بسیار خوب است. مشکل موقعیت راننده این است که برای افراد کوتاه قد صندلی به خوبی بالا می آید؛ اما برای افراد بلند قد به حد کافی پایی نمی رود، البته ارتفاع صندلی به قدری نمی باشد که افراد بلند قد اذیت شوند. فضای صندلی های عقب به اندازه کافی می باشد.

میتسو بیشی برای رانندگی ایمن و به صرفه در سوخت نیز اقداماتی انجام داده است، میتسو بیشی یک موتور دو لیتری دارد که قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار است که این موتور در مدل اس ایی نیز به کار رفته است. خودرو آی وی آر جی تی دارای گیربکس مَنواِل پنج سرعته و گیربکس اتوماتیک می باشد. زمانی که با خودرو آغار به حرکت می کنید دور موتور بالا می رود و در حالی که به گاز دادن ادامه می دهید دور موتور پایین می آید. برای رانندگی به سرعت زیادی نیاز است و زمانی که دور موتور پایین می آید، باید گاز بیشتری به خودرو وارد شود که این برخلاف روال معمول می باشد.

خودرو میتسوبیشی اِی اس ایکس مدل آی وی آر جی تی دارای قیمت مناسبی می باشد و در مقایسه با کامپکت کراس اوور های دیگر دارای آپشن های بیشتری به نسبت قیمت می باشد. برای خرید خودرو میتسوبیشی اِی اس ایکس مدل آی وی آر جی تی و فروش آن هم می توانید به نمایشگاه های ماشین و هم به سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو، مانند دیوار مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =