محصولات چری

در فضای استاندارد، بزرگ و وسیع با چشم‌انداز زیبا و دکوراسیون مختص تست‌درایو، همراه با نظم و برنامه‌ریزی اصولی در هر بخش، نمایندگان کشورهای مختلف موفق به تست محصولات روز شامل برند لوکس این شرکت یعنی اکسید، تیگو8 جدید، تیگو4 و آریزو6 به‌عنوان آخرین محصولات چری شدند.

بابک صدرایی- امسال شهر زیبا و مدرن نینگبو در کشور چین، میزبان مراسم بین‌المللی شرکت خودروسازی چری بود تا با دعوت از کلیه نمایندگان و اصحاب رسانه در نقاط مختلف جهان، به‌عنوان نماد موفق پیشرفت صنعت خودرو چین، قدرت و اقتدار خود را برای جهانیان به نمایش بگذارد. در فضای استاندارد، بزرگ و وسیع با چشم‌انداز زیبا و دکوراسیون مختص تست‌درایو، همراه با نظم و برنامه‌ریزی اصولی در هر بخش، نمایندگان کشورهای مختلف موفق به تست محصولات روز شامل برند لوکس این شرکت یعنی اکسید، تیگو8 جدید، تیگو4 و آریزو6 به‌عنوان آخرین محصولات چری شدند.
به گزارش «اخبار خودرو»، ازسوی‌دیگر طیف وسیعی از محصولات جدید در سگمنت‌های مختلف و همچنین خودروهای برقی قرار داشتند  که بیانگر سرعت تغییر و تحول و درک درست از سگمنت‌های بازار و نیازهای مختلف بودند. این تست‌درایو با حضور مربی‌های ویژه  که نکات ایمنی لازم را به نمایندگان اصحاب رسانه گوشزد می‌کردند، با نظم فراوانی آغاز شد. در ابتدا باید به گل سرسبد محصولات چری یعنی نخستین محصول لوکس این برند  اکسید تی ایکس پرداخت. طراحی زیبا و خشن این خودرو نوید یک شاسی‌بلند تنومند را می‌دهد که برای رقابت با سایر شاسی‌بلندهای سایز متوسط همچون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کلئوس و میتسوبیشی اوتلندر خود را آماده کرده است. با ورود به کابین مدرن، درمی‌یابیم با فضایی جادار با میدان دید خوب مواجه هستیم. نکته قابل‌توجه کیفیت بالای متریال مصرفی درون کابین بوده که می‌توان گفت از برخی رقبای خود بهتر است. فضای مدرن‌ و باکیفیت کابین این خودرو حس یک شاسی‌بلند لوکس را به سرنشینان القا می‌کند. موتور 1.6لیتریTGDI ، توربو با قدرت خروجی تقریبی 193اسب‌بخار، همراه با جعبه‌دنده 7سرعته دوکلاچه مرطوب، سیستم رانندگی AWD ، شروعی پرشتاب و قدرتمند را به ارمغان آورده است که برای یک شاسی‌بلند با جثه بزرگ کاملا ایده‌آل و قدرتمند به‌نظر می‌رسد. ازسوی‌دیگر صدای واردشده به داخل کابین کم بوده و سواری نرم و لذت بخشی را به همراه دارد. پس از عبور عقربه سرعت‌سنج از مرز 100 کیلومتر بر ساعت ناگهان اقدام به ترمزگیری شدید کردیم که عملکرد فوق‌العاده آن همه را شگفت‌زده کرد. عملکرد سیستم ترمز و کنترل اکسید فوق‌العاده بوده و تعادل حرکتی بسیار خوبی را برای آن پدید آورده است. اکسید با عملکرد فوق‌العاده خود نشان از استراتژی جدید چری برای ورود به بازار خودروهای لوکس با برند جدید خود دارد.
اما درسوی‌دیگر میدان با ایجاد یک سازه شیب‌دار، فضای جاده‌ای را شبیه‌سازی شده است که در آن عملکرد خودرو هنگام بالا رفتن از ارتفاع به چالش کشیده می‌شود. همچنین قدرت و استقامت خودرو هنگام پایین آمدن نیز موردارزیابی قرار می‌گیرد. خودروی تیگو 8 جدید که در معرض دید عموم قرار گرفته است، با تغییراتی در طراحی و عوض شدن داشبورد، با همان موتور 1.6 TGDI همراه با جعبه‌دنده نسل جدید CVT و دوکلاچه عرضه می‌شود که نمونه مورد تست با جعبه‌دنده 9 سرعته CVT مورد ارزیابی قرار گرفت، عملکرد شتاب خودرو بسیار مناسب بود.
تیگو8، شاسی‌بلند جدید چری است که می‌توان از آن به عنوان یک خودروی لوکس و مدرن با کیفیت بالا نام برد که علاوه‌بر طراحی زیبا و جذاب، از متریال مصرفی با کیفیت نیز بهره برده است. اما در مرحله سوم تست‌درایو نوبت به خودرو تیگو4 رسید که در ایران به نام ایکس55 شناخته می‌شود. یک کراس‌اوور خوش‌سایز و خوش دست با طراحی پخته و موتور 1.5لیتری توربو و جعبه‌دنده دوکلاچه ، تیگو 4 همه حاضران را غافلگیر کرد و با سرعت بسیار و حرکات مارپیچی، توانست با پایداری بسیار زیادی از پیچها عبور کند. آمار فروش این خودرو در بازار برزیل از هیوندای کونا پیشی گرفته و به‌عنوان یکی از کراس‌اوورهای پرفروش این بازار شناخته می‌شود. درمجموع باید گفت برگزاری چنین مراسم تست‌درایو بسیار جالب توجه بوده و نشان می‌دهد چینی‌ها به خوبی دریافته‌اند چگونه قدرت و مزیت محصولات خود را به دیگران نشان دهند و آینده‌ای درخشان را از هم‌اکنون برای خود رقم زده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =