کد خبر: 224862
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

شرکت کرمان‌موتور به‌تازگی قیمت جدید برخی محصولات خود را اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، البته این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون در چند مرحله اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است. 
در ابتدا جک S5 که یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای چینی بازار شناخته می‌شود، با افزایش بها همراه شد و پس‌از آن جک S3، هیوندای الانترا و هیوندای آرزا دستخوش تغییرات قیمتی شدند. 
اما نکته قابل‌توجه این‌که پس از گذشت حدودا یک هفته از اعلام قیمت جدید جک S3، این شرکت باردیگر بهای این محصول را از 180میلیون‌و500هزارتومان به 195میلیون‌و500هزارتومان افزایش داده است. 
همچنین طی روزهای اخیر شاهد افزایش 37میلیون‌تومانی جک J4 بودیم که قیمت این خودرو را به 115میلیون‌و500هزار تومان رسانده است.
 پس از اعلام ترخیص برخی خودروهای مانده در گمرک، کرمان‌موتور نیز مانند بعضی شرکت‌های واردکننده، اقدام به پیش‌فروش خودروهای مانده در گمرک کرده است. 
بر این اساس، طبق اعلام این شرکت شرایط فروش هیوندای الانترا با موعد تحویل 60 روزه آغاز شده است. اما نکته قابل توجه در این میان، تغییر قیمت مجدد این محصول بوده که برخلاف افزایشی که به‌تازگی تجربــــه کرده بود، این‌بار از 424میلیــــون‌و500هزارتومان به 480میلیون‌تومان جهش یافته است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =