بی ام

بی ام و سری 3 جزو محبوب‌ترین سری‌های بی ام و در ایران است و آمار خریدوفروش بی ام و سری 3 در ایران تأییدکننده این موضوع است.

خودروهای بی ام و را در کنار مرسدس بنز باید نماد خودروهای لوکس و با کیفیت بدانیم. خودروهای تولیدی این شرکت جزو بهترین خودروهای جهان هستند و همچنین فروش بالایی را برای این کمپانی به همراه دارند. مهندسان آلمانی بی ام و سال‌ها مشغول تحقیق توسعه روی مسائل متنوعی بوده‌اند و همواره دست به نوآوری‌های زیادی زده‌اند. بدون شک می‌توان در حال حاضر بی ام و را صاحب بهترین تکنولوژی‌های ساخت موتور بدانیم تا جایی که حتی موتورهای بهینه‌تری نسبت به مرسدس بنز تولید می‌کند. به‌این‌ترتیب عجیب نیست که این برند آلمانی تا طرفداران بسیار متعصبی در سراسر دنیا و البته ایران داشته باشد.

در ایران بی ام و را از زمان‌های دور با خودروهای نوستالژی و کلاسیکی به یاد می‌آوریم که به دلیل عملکرد فوق‌العاده در ذهن‌ها مانده‌اند و حتی در حال حاضر نیز خرید بی ام و در ایران طرفداران زیادی دارد. اما در سال‌های اخیر طرفداران بی ام و در ایران شاهد افزایش قیمت نجومی خودروهای لوکس این کمپانی بوده‌اند و حالا تنها تعداد اندکی از عاشقان بی ام و می‌توانند لذت داشتن این خودرو را تجربه کنند.

اجاره بی ام و از سایت دیوار

اما خوشبختانه به لطف آگهی‌های اجاره بی ام و در سایت دیوار حالا می‌توان با هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به قیمت بی ام و، محصولات این شرکت را در ایران اجاره کرد. مدتی است که علاوه بر آگهی‌های خریدوفروش بی ام در سایت دیوار تعدادی آگهی با مضمون اجاره این خودروها نیز دیده می‌شود که با شرایط نسبتاً خوب امکان استفاده از این خودروها را برای افراد بیشتری از جامعه فراهم کرده‌اند. با ما همراه باشید تا با مدل‌هایی از بی ام و که می‌توان در ایران آن‌ها را اجاره کرد آشنا شویم.

اجاره بی ام و سری 3

بی ام و سری 3 جزو محبوب‌ترین سری‌های بی ام و در ایران است و آمار خریدوفروش بی ام و سری 3 در ایران تأییدکننده این موضوع است. به همین دلیل تعداد زیادی از مدل‌های مختلف این خودرو شامل مدل‌های سدان، کوپه و کروک برای اجاره در سایت دیوار موجود هستند. قیمت بی ام و سری 3 در ایران در محدوده 1 تا 1.5 میلیارد تومان قرار دارد اما شما با هزینه‌ای در حدود 1 تا 2 میلیون تومان در روز می‌توانید برای مراسم‌های مختلف یا به‌عنوان یک خودرو شخصی خود برای مدت طولانی با مبلغ بسیار کمتری از قیمت اصلی آن‌ها را اجاره کنید.

اجاره بی ام و سری X

خودروهای شاسی‌بلند در ایران بیشتر از سدان ها طرفدار پیداکرده‌اند و بسیاری از افراد این خودروها را نماد اصلی لوکس سواری در ایران می‌دانند. همچنین خودروهای شاسی‌بلند به پرستیژ کاری افراد کمک بیشتری می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از ثروتمندان ایران این خودروها را به خودروهای معمولی ترجیح می‌دهند. انواع مدل‌های بی ام و سری x در ایران حضور دارند اما مدل‌هایی مانند x6، x3 و x4 محبوبیت بیشتری به دست آورده‌اند. قیمت بی ام و x4 در ایران بیش از 2 میلیارد تومان است و برای خرید بی ام و x6 نیز به بودجه 1.5 میلیارد تومانی احتیاج خواهید داشت. درحالی‌که برای اجاره این خودروها به مبلغ روزانه کمتر از 2 میلیون تومان احتیاج دارید.

اجاره بی ام و z4

هیچ‌چیز نمی‌تواند مانند یک خودرو کروک و اسپرت دل جوانان را به دست آورد. شاید به همین دلیل است که بی ام و z4 را باید یکی از محبوب‌ترین خودروهای بی ام و در ایران بدانیم. این خودرو کروک با ظاهری جذاب مناسب جوانانی است که می‌خواهند توجه همه را در خیابان‌ها به خود جلب کنند و به دنبال هیجان رانندگی پشت یک خودرو سریع می‌گردند. اما قیمت بی ام و z4 نیز مانند سایر خودروهای این لیست میلیاردی است و کمتر کسی می‌تواند از پس هزینه‌های این خودرو خاص برآید. اما با جستجو در بین آگهی‌های اجاره بی ام و z4 درسایت دیوار می‌تواند به‌سادگی یک شرکت اجاره دهنده با شرایط مناسب را برای اجاره این خودرو پیدا کنید.

اجاره بی ام و های خاص در سایت دیوار

اگر به دنبال یک بی ام و خاص برای یک مراسم خاص مانند جشن عروسی هستید، بازهم گزینه‌های خوبی برای پیشنهاد به شما در دسترس است. بی ام و سری 7 و بی ام و I8 قیمت‌های بسیار نجومی دارند که تعداد معدودی از آن‌ها به‌صورت اجاره‌ای در اختیار افراد خاص قرار داده می‌شوند. به دلیل قیمت بالای 3 میلیارد این خودرو شرایط خاصی برای اجاره آن‌ها وجود دارد و بالطبع قیمت اجاره بی ام و سری 7 و اجاره بی ام و I8 نیز با سایر خودروهای این لیست متفاوت است. اما به نظر می‌رسد این هزینه‌ها و شرایط خاص ارزش نشستن پشت فرمان خودرو 4 میلیاردی مانند i8 را خواهد داشت.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =