کد خبر: 224966
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
بی ام و ۱۲۰i

 بدون شک یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید بی ام و ۱۲۰i کیفیت رانندگی با این خودرو است. هماهنگی بین موتور و گیربکس در این خودرو بسیار خوب بوده و در شتاب‎گیری عملکرد مناسبی دارد.

اگرچه استفاده از لفظ محبوب برای بی ام و ۱۲۰i کمی بیش از حد اغراق آمیز به نظر می‌رسد، اما باید قبول کنیم که این خودروی آلمانی در کنار کیفیت مناسب خود، قیمت نسبتاً پایینی دارد و این به عنوان یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود. در این خودروها شاهد استفاده از یک سبک جدید هستیم که هم در رده هاچ بک و هم در رده کوپه قرار می‌گیرد. البته فعالان حوزه بازار خرید و فروش بی ام و ۱۲۰i می‌دانند که در سال‌های اخیر نمونه کوپه این خودروها حذف شده و تنها در سری کامپکت وارد بازار می‌شوند.

پس در این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن پرداختن به قیمت بی ام و ۱۲۰i سایر موارد مناسب و تأثیرگذار آن را معرفی کنیم و حقایقی در مورد کیفیت این خودرو ذکر کنیم.

قیمت بی ام و ۱۲۰i

به عنوان اولین نقطه قوت خودرو بی ام و ۱۲۰i قیمت آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تولید این خودروها در سال ۲۰۰۴ آغاز شده و در سال ۲۰۱۱ هم نسل جدید آن‌ها معرفی شد. این موضوع باعث شده است که تفاوت قیمتی مدل‌های مختلف آنها با یکدیگر زیاد باشد.

در حال حاضر قیمت بی ام و ۱۲۰i نسل اولیه بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ با مبلغی در حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ذکر می‌شود. این در حالی است که قیمت مدل‌های بالاتر در نسل دوم، یعنی بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ قیمتی در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است. اگرچه این قیمت نسبت به خودروهای ایرانی بالاتر است، اما باید قبول کنیم که برای یک خودروی بی ام و مناسب است.

آپشنها و امکانات مناسب برای سهولت در رانندگی

 وقتی که به امکانات و آپشنهای استفاده شده در بی ام و ۱۲۰i توجه می‌کنید، بدون شک امکانات آن در سطح قابل قبولی قرار دارند. برای این خودروها استفاده از فرمان چند منظوره به همراه دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صفحه نمایش ۷ اینچی در مرکز داشبورد، امکان تنظیم برقی صندلی‌های جلو و گرمکن برای این صندلی‌ها، برخورداری از آینه‌های جانبی جمع شونده برقی، قفل مرکزی ایموبلایزر، برخورداری از چراغهای جلو و مهشکن LED و همچنین سانروف مواردی هستند که رانندگی را برای شما بسیار راحت می‌کنند. به همین دلیل است که امکانات و آپشنهای این خودرو در سطح قابل قبولی معرفی می‌شود.

رانندگی آسان و مطمئن

 بدون شک یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید بی ام و ۱۲۰i کیفیت رانندگی با این خودرو است. هماهنگی بین موتور و گیربکس در این خودرو بسیار خوب بوده و در شتابگیری عملکرد مناسبی دارد. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که رساندن سرعت این خودرو از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، به زمانی معادل با ۷.۱ ثانیه نیاز دارد. در ضمن در کنار آن از ۶ عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین استفاده شده است و سیستم ترمز و پایداری آن از نوع ABS و EBD بوده که در جلو و عقب به صورت دیسکی خنک شونده هستند. از دیگر امکانات مرتبط با رانندگی می‌توان به سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، و رادار عابر پیاده اشاره کرد. بنابراین شما با خرید بی ام و ۱۲۰i در هر سطحی از رانندگی باشید می‌توانید تجربه خوبی داشته باشید.

کیفیت ساخت خوب در کنار بازار کار کرده مناسب

 برای درک خرید و فروش بی ام و ۱۲۰i فقط کافیست که نگاهی گذرا به سایت دیوار داشته باشید. این خودرو به دلیل کیفیت ساخت بالای خود معمولاً به صورت کارکرده هم طرفداران زیادی دارد. برای پوشش صندلی‌ها و تودوزی خودرو از چرم استفاده شده است و طراحی بخش‌های داخلی آن بسیار خوب است. با وجود این که هزینه نگهداری خودرو بالاست، اما انجام این نکات می‌تواند شما را از طول عمر بالای خودرو راضی نگه دارد. با توجه به قیمت‌هایی که در بندهای قبلی به آن اشاره شد، می‌توان ادعا کرد که این مدل از خودروهای بی ام و راحت‌تر فروش می‌رود و شما به راحتی می‌توانید در خرید و فروش بی ام و ۱۲۰i فعالیت داشته باشید.

 محبوبیت بالای بی ام و ۱۲۰i دلیل نمی‌شود که به ایرادات آن اشاره نشود که مهم‌ترین آن‌ها سیستم تعلیق نسبتاً خشک است. این سیستم تعلیق باعث می‌شود که شما به هیچ وجه امکان استفاده از آن برای آفرود را نداشته باشید و بهتر است به عنوان یک خودروی شهری و برای مسافت‌های بین شهری از آن استفاده کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =