کد خبر: 224996
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۶

سدان‌های بزرگ به علت فضای زیاد و راحتی آن‌ها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ هیوندای برای پیشی گرفتن از رقبای خود در تولید خودروهای جادار امکانات خاصی را به محصول خود اضافه کرده و نتیجه آن نسل دوم هیوندای آزرا شده است. سراسر خودرو طراحی خوبی دارد و طراحی خارجی آن در همان نگاه اول شما را جذب می‌کند.

طراحی داخلی هیوندای آزرا به اندازه کافی جذاب هست؛ پیشرفت خوبی داشته، مواد استفاده شده در ساخت کابین درجه یک هستند و فضای سرنشینان هم بیشتر شده است. فضای پا و سر برای سرنشینان عقب خودرو بسیار زیاد است و ۳ نفر بزرگسال به راحتی در آن جا می‌شود و تکیه‌گاه دست بین صندلی‌های عقب به همراه دو جا لیوانی وجود دارد. صفحه نمایش لمسی و دکمه کنترل صندلی کمی از راننده دور هستند ولی در کل تعادل خوبی بین ظاهر و عملکرد برقرار است.

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل: سیستم ناوبری کاربردی با صفحه ۷ اینچی، دوربین‌عقب، دکمه استارت استاپ، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، سیستم کنترل و هشدار برخورد، ۹ کیسه هوا از جمله برای جلوگیری از ضربات کناری و زانویی راننده، بلوتوث، سیستم صوتی ۴۵۰ وات مجهز به usb، چراغ مطالعه سرنشینهای جلو و عقب، صندلی و فرمان و دسته دنده چرمی، روکش جیر سقف و ستون‌ها و سیستم ورود بدون کلید می‌شود.

آپشن‌های این خودرو شامل: ساندروف پانوراما، صندلیهای مجهز به تهویه، سیستم صوتی بی نظیر و کامل، چراغ‌های زنون، سایه بان برای هر سه شیشه عقب، صندلی‌‌های قابل تنظیم برای جلوگیری از خستگی پاهای راننده، فرمان الکتریکی، حافظه برای تنظیم خودکار صندلیها، سنسور پارکینگ، سنسور باران و بخارزدایی شیشه جلو و چرخهای ۲۰ اینچی است. ابعاد این خودرو شامل: ۴.۹۲ متر طول، ۱.۸۵۹ متر عرض، ۱.۴۷۱ متر ارتفاع و فاصله محوری ۲.۸۴۵ متر میباشد.

فرمان هیوندای آزرا بازخورد خوبی ندارد و به بحث انفصال بین راننده، خودرو و جاده منتهی می‌شود، سیستم تعلیق خودرو خوب است و به راحتی ضرباتی که از طریق جاده به آن وارد می شود را جذب میکند؛ هرچند میتواند خودرو را به راحتی هدایت کند اما کیفیت یک محصول درجه یک را ندارد و سیستم هدایت چرخهای جلو در مناطق برفی کارایی بسیاری دارد. کابین آزرا خیلی ساکت و بی سر و صدا است و صدای موتور تقریباً داخل کابین شنیده نمی‌شود. ترمزهای آزرا نسبت به اندازه خودرو خوب نبوده و احساس اطمینان به راننده منتقل نمی‌کند.

 موتور خودرو هیوندای آزرا ۶v، ۳.۳ لیتری با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است که میتواند ۲۹۳ اسب بخار نیرو و ۳۴۵.۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند و به ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن در ۱۰.۹ ثانیه می‌رسد. طبق آمار epa این مدل در شهر ۱۴ لیتر و در بزرگراه حدود ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف میکند؛ ولی در تستها مصرف سوخت شهری آن ۱۰.۲ لیتر و در بزرگراه ۸ لیتر گزارش شده و از این نظر آزرا یک برند است که هم مصرف سوخت خوب و هم شتاب بی نظیری دارد. نقطه قوت آزرا هماهنگی موتور قدرتمند آن با گیربکس است به طوری که به محض لمس کردن پدال گاز عکس العمل آن رو میبینید (قدرت زیادی تولید میکند).

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می رود برای خرید و فروش خودرو هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۶ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =