کد خبر: 224997
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
سوناتا مدل ۲۰۱۵

هیوندای در  ۱۵ سال اخیر قدرت بسیاری پیدا کرده است و محصول پرفروش آن سوناتا در سال‌های اخیر توانسته است تصویر برند را به خوبی ارتقا دهد. نسل هفتم این خودرو زبان طراحی سیال و روانی دارد و از این نظر از نسل ششم کیفیت بهتری دارد.

هیوندای در سوناتا مدل ۲۰۱۵ سعی کرده است طراحی کامل و پیچیده عرضه کند؛ در ساخت آن ۵۱ درصد فولاد مستحکم به کار رفته است چون استقامت بیشتری نسبت به استیل دارد و از مزایای آن جذب بهتر و توزیع نیروی برخورد برای محفاظت از سرنشینان است؛ همچنین با تغییر شاسی سر و صدا کاهش پیدا کرده و با جذب ضربه‌های دست اندازها و چاله‌ها سواری راحت و نرمی را فراهم کرده است.

ساختار قوی‌تر و بهبود ۴۱ درصدی استحکام بدنه به پویایی رانندگی و امنیت کمک کرده است. طراحی بیرونی این خودرو الهام گرفته از جنسیس سدان است و شیک تر از قبل شده است. ۵ تریم متفاوت: sport، SE، Eco، Limited و ۲sport t برای آن در نظر گرفته شده است.

در این مدل کابین خودرو به عایق صدا مجهز شده است تا سر و صدای بیرون وارد کابین نشود اما باز هم در سرعت‌های زیاد صدای عبور هوا از شیشه‌ها را می توان شنید. ظاهر کابین با طراحی تازه و مواد اولیه متفاوتی به روز رسانی شده است مثلاً روکش صندلی‌ها چرم نیست بلکه یک روکش صنعتی است. موارد امنیتی از جمله: هشدار دهنده نقطه کور، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم دستیار حرکت بین خطوط، رابط کاربری اپل و نرم افزار دستور صوتی تعبیه شده است.

اپلیکیشن هوشمند هیوندای به شما امکان میدهد از طریق گوشی قفلها و چراغها را مدیریت کرده و موتور را حتی تا از راه دور هم روشن کنید. فضای صندلیهای عقب خودرو کاملاً جادار است و فضای قرار دادن وسایل زیادی دارد.

همچنین امکانات راحتی دیگری نظیر: دریچه تهویه هوای اضافه، گرمکن صندلی، تکیه گاه دستی صندلیهای عقب با یک محفظه و دو جا لیوانی دارد. در صورتی که ریموت خودرو را به همراه داشته باشید و جلوی در صندوق عقب بایستید در صندوق به طور خودکار باز میشود؛ صندوق عقب خودرو بسیار جادار است و برای افزایش ظرفیت آن صندلیهای عقب به صورت کامل تا میشود.

 هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۵، ۳ موتور دارد که همگی ۴ سیلندر هستند: موتور توربو ۲.۴ لیتری با ۲۸۵ اسب بخار قدرت ۱۷۸ پوند فوت گشتاور تولید میکند. گیربکس ۶ سرعته، سیستم انتقال، واکنش پدال گاز و فرمان تنظیم پذیر که تمام این موارد هنگام روشن کردن خودرو در حالت نرمال قرار دارند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن تقریبا ۱۰ ثانیه است. موتور توربو ۲ لیتری قدرت کمتری دارد (در واقع سوناتا در دسته بندی خودروهای قدرتی قرار ندارد).

سیستم تعلیق بهبود پیدا کرده است و به راحتی از دست اندازهای بزرگ عبور میکند که باعث میشود هنگام رانندگی احساس راحتی بیشتری داشته باشید. فرمان قابل تنظیم و قدرتمند این خودرو قابل تحسین است. مصرف سوخت خودرو کمی بالا است: ۹ لیتر در شهر و ۶ لیتر در بزرگراه البته حالت اقتصادی کمک می‌کند که مصرف سوخت کمتر شود.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می رود برای خرید و فروش خودرو هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۵ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =