کد خبر: 225606
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
بی وای دی اس ۶

خودرو بی وای دی اس 6 خودرو بزرگی است، دید خوبی دارد و کنترل آن راحت می باشد و برای پارک راحت، هم در قسمت عقب خودرو و هم در پایین آینه های جانبی دوربین نصب شده است.

بی وای دی اس ۶ خودروی چینی می باشد که برای ورود به بازار فروش، با شرکت های مختلف به بحث و گفت و گو پرداخت و در نهایت با کمپانی کارمانیا خودرو را به بازار عرضه کرد و در سطح جهانی شناخته شده است.

ویژگی های فنی خودرو

ماشین بی وای دی اس6 دارای آینه های الکترومیک به همراه قطب نما، 9 بلند گو، بلوتوث، پورت AUX ، پورت  USB ، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، قابلیت پخش دی وی دی، مسیریاب با نقشه ایران، سیستم تهویه دو کاناله مجزا، 4 سنسور پارک در عقب و 2 سنسور پارک در جلو، فرمان و صندلی چرمی، 6 کیسه هوا در 10 نقطه خودرو، قابلیت تنظیم صندلی برقی راننده در 8 جهت، کروز کنترل می باشد. چراغ های مخصوص روز بی وای دی اس 6 در سری اولی که به بازار عرضه شد پروژکتور هایی بود که در قسمت پایین قرار گرفته بودند، اما چراغ های مخصوص روز این خودرو در سری های بعدی که وارد بازار شد، به صورت ال ایی دی در بالای چراغ ها قرار گرفت.

شتاب این خودرو از 0 تا 100 ، 14.57 ثانیه می باشد که این شتاب قابل توجهی نیست و حداکثر سرعت 185 کیلو متر در ساعت است  اما باید در نظر داشت که این خودرو 1695 کیلو گرم وزن دارد و موتور آن 2.4 لیتری است که تقریبا سنگین وزن می باشد. در حالت کلی این خودرو برای شتاب ساخته نشده است اما قطعا شتاب آن از بسیاری از رقیب های خود که دارای موتور 2 لیتری هستند بهتر و پر سرعت تر است. وزن خودرو بی وای دی اس ۶ ، 1695 کیلو گرم ، ارتفاع، عرض و طول آن به ترتیب؛ ۱۷۲۵ میلی متر،  ۱۸۵۵ میلی متر و ۴۸۱۰ میلی متر می باشد.

مشخصات ظاهری

خودرو بی وای دی اس 6 خودرو بزرگی است، دید خوبی دارد و کنترل آن راحت می باشد و برای پارک راحت، هم در قسمت عقب خودرو و هم در پایین آینه های جانبی دوربین نصب شده است.

از نکات مثبتی که در این خودرو وجود دارد و مورد توجه قرار می گیرد، صندوق عقب بزرگ و جا دار آن می باشد. صندوق عقب خودرو به قدری بزرگ است که برای خانواده های پرجمعیت کافی می باشد و چندین چمدان در آن جا می شود و از معایب خودرو می توان با توجه به بزرگ بودن خودرو، به تک دیفرانسل بودن آن اشاره کرد و به همین دلیل نمی توان انتظار قابلیت های آفرود را از این خودرو داشت. 

بی وای دی در تولید خودرو های برقی و هیبریدی بسیار معروف است و برای بهبود آن ها فعالیت بسیاری کرده است.  ماشین بی وای دی اس 6 در سال ۲۰۱۴ خودروی الکتریکی تولید کرده است؛ به نام کین که این خودرو توانست عنوان پر فروش ترین خودروی الکتریکی را در چین و عنوان هفتمین خودرو برتر و پر فروش را  در جهان را به دست آورد.

با وجود تمام افتخاراتی که بی وای دی در تولید خودروهای برقی یا الکتریکی دارد، باید گفت که فرمان خودرو بی وای دی اس ۶  برقی نمی باشد؛ هیدرولیک و نرم است و با وجود فرمان هیدرولیک می توان کنترل خوبی بر روی خودرو داشت.

برای  خرید و فروش ماشین بی وای دی اس 6  می توانید به سایت دیوار بخش خرید و فروش آنلاین خودرو، که در حال حاضر جزء بزرگ ترین سایت های خرید و فروش است مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =