کد خبر: 226411
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
ام‌وی‌ام X22

برند ام‌وی‌ام در ابتدای دهه 80   با همکاری برند چری چین که بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو در این کشور است، به‌عنوان نخستین برند چینی فعالیت خود را  در ایران آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، برند ام‌وی‌ام در ابتدای دهه 80   با همکاری برند چری چین که بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو در این کشور است، به‌عنوان نخستین برند چینی فعالیت خود را  در ایران آغاز کرد. در ابتدا شرکت مدیران‌خودرو محصول کوچک، جنجالی و محبوب خود به نام ام‌وی‌ام 110 را وارد بازار و لقب کم‌مصرف‌ترین خودرو کشور را از آن خود کرد. همچنین این خودرو در آن سال‌ها به «دِوو ماتیز خندان» معروف شد و توانست در دل بسیاری از خریداران جوان و جویای یک خودرو شهری مناسب جا باز کند.
پس از سال‌ها همکاری سرانجام در سال 1388 شرکت مدیران‌خودرو اولین قرارداد جوینت‌ونچر (تولید مشترک) را در صنعت خودرو کشور امضا کرد. کارخانه مدیران‌خودرو در شهر بم با ایجاد جوینت‌ونچر فعالانه‌تر به حرکت خود ادامه داد و زمینه‌ اشتغال چشمگیری  را با هدف کمک به تولید ملی کشور فراهم کرد. پس از قرارداد مشترک، شاسی‌بلند ایکس 33 وارد بازار شد که توانست با فروش بالا به یک شاسی‌بلند مقبول برای ایرانیان تبدیل شود. این خودرو در سه نسل متفاوت به بازار ایران عرضه شد.
همچنین خودروهای سدان 530 و 550 را وارد بازار شدند که همواره به‌عنوان یک سدان قدرتمند و کارا به حساب می‌آمدند و توسط بسیاری از خریداران به ماکسیمای کوچک معروف شد. اما در سال 91 خودرو پرطرفدار 315 با طراحی زیبا وارد بازار شد و توانست نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. اما در سال 94 شرکت مدیران‌خودرو محصولات لوکس‌تر خود با نام چری را وارد بازار کرد اما همچنان برند ام‌وی‌ام با قدرت به کار خود ادامه داد و مدل جدید 110 را به‌عنوان یک هاچ‌بک زیبا و مدل ایکس 22 را در سال 96 عرضه کرد تا با یک  کراس‌اوور کوچک شهری به‌روز چهره‌ای جدید و جذاب از برند خود ارائه دهد.
یک خودرو زیبا که توانست مشتریان بسیاری را جذب کند. باتوجه به شرایط دشوار فعلی اما برند ام‌وی‌ام برنامه‌هایی برای توسعه سبد محصولات خود دارد. آن‌چه محصولات ام‌وی‌ام را در نگاه خریداران برجسته می‌کند، می‌توان به موتورهای پرقدرت و بادوام اشاره کرد که طبق‌نظر خریداران همواره قابل‌اعتماد و قلب تپنده تمام محصولات ام‌وی‌ام است. همچنین باید به‌ آپشن‌های به‌روز و قابل قبول که در مقابل محصولات داخلی آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند، خدمات پس از فروش گسترده و از همه مهم‌تر درک نیاز بازار ایران برای عرضه محصولات به‌روز و همچنین خط تولید مجهز در کشور اشاره کرد تا درنهایت ام‌وی‌ام برندی قابل‌اعتماد با آینده‌ای روبه رشد باشد و مدل‌های جدیدی چون ایکس 55 را با تکنولوژی جدید معرفی خواهد کرد تا برند خود را ارتقا بخشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =