کد خبر: 226960
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
ماکان GTS

کمپانی آلمانی پورشه به‌تازگی از عرضه ماکان GTS در سال 2020 خبر داده است، البته قبلا مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بود به‌منظور گسترش خطوط تولید ماکان، نسخه‌های قدرتمند این کراس‌اوور به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش «اخبار خودرو» ،کمپانی آلمانی پورشه به‌تازگی از عرضه ماکان GTS در سال 2020 خبر داده است، البته قبلا مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بود به‌منظور گسترش خطوط تولید ماکان، نسخه‌های قدرتمند این کراس‌اوور به بازار عرضه خواهند شد. پورشه ماکان GTS مدل 2020 از یک پیشرانه شش سیلندر تویین‌توربو با حجم 2.9 لیتری بهره می‌گیرد که توانایی تولید 375اسب‌بخار و 519نیوتون‌متر گشتاور را دارد که در مقایسه با نسل قبلی
15 اسب‌بخار قوی‌تر است. نیروی تولیدشده موتور به‌وسیله جعبه‌دنده دوکلاچه PDK به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از امکانات استاندارد مدل 2020 ماکان GTS می‌توان به سیستم تعلیق هوا تطبیقی پورشه، رینگ‌های 20‌اینچی RS Spyder Design و سیستم اگزوز اسپرت اشاره کرد. 
از تغییرات صورت‌گرفته در کابین نیز می‌توان به صندلی‌های اسپرت با چرم آلکانترا، پنل کنسول مرکزی و نوار آلومینیومی، شارژر وایرلس و سیستم صوتی Bose اشاره کرد. ماکان GTS جدید تابستان سال آینده با قیمت 71 هزار و 300 دلار به بازار معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =