کد خبر: 227483
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
لامبورگینی اوروس

این شرکت چندی‌پیش با انجام نظرسنجی درخصوص رنگ بدنه لامبورگینی اوروس، از آن‌ها خواسته بود بین رنگ بنفش و صورتی یکی را انتخاب کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، کان‌دیزاین یکی از تیونرهای مطرح است و همواره نظر و سلیقه مشتریان را در پروژه‌های خود اعمال می‌کند.

این شرکت چندی‌پیش با انجام نظرسنجی درخصوص رنگ بدنه لامبورگینی اوروس، از آن‌ها خواسته بود بین رنگ بنفش و صورتی یکی را انتخاب کنند. اما اکنون با معرفی این محصول شاهد هستیم رنگ قرمز برای این شاسی‌بلند ایتالیایی نیز انتخاب شده است. این خودرو با بهره‌گیری از کیت بدنه جدید، ظاهری متمایز و خاص یافته است که شامل دیفیوزرهای جلو و عقب، بال اسپرت و قطعات تزئیناتی بدنه می‌شوند. 
این لامبورگینی اوروس از رینگ‌های اسپرت 23 اینچی فورج‌کاری شده سبک‌وزن سود می‌برد و ظاهری نسبتا شبیه نمونه استاندارد دارد. البته پکیج ارتقای طراحی فضای کابین با پرداخت مبلغی بیش‌از 200هزارپوند قابل‌سفارش خواهد بود. کان‌دیزاین تغییری در قوای محرکه این خودرو اعمال نکرده و با همان پیشرانه 8‌سیلندر 4 لیتری تویین‌توربو با توان 641اسب‌بخار و 850نیوتون‌متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =