کد خبر: 229169
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بابک رحمانی

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور حذف دلالان از چرخه خرید،‌ افزایش عرضه و نیز ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان خرید خودرو، پیش فروش یک ساله 45 هزار دستگاه خودرو را از روز گذشته با ارایه 12 محصول با تحویل چهار تا دوازده ماهه آغاز کرده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به این که این طرح که از ساعت هشت صبح روزگذشته آغاز شده و تا ساعت 24 روز سه شنبه بیستم خرداد ماه ادامه خواهد داشت افزود:  در این طرح 12 محصول شامل پژو پارس LX با موتور(TU5) ، پژو 405 بنزینی(SLX)، پژو 206 تیپ 2، پژو 207i دستی، رانا پلاس، سمند ال ایکس EF7 بنزینی، پژو 206 صندوق دار(V8)، دنا معمولی، دنا پلاس، سورن ELX، سمند ال ایکس و پارس سال ارایه خواهند شد.
مبلغ علی الحساب پیش پرداخت و موعد تحویل خودرو
وی با اشاره به مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل هریک از خودروها در این طرح، عنوان کرد: در طرح مذکور، مبلغ پیش پرداخت خودروی پژو پارس LX با موتور(TU5)، 39 میلیون و 900 هزار تومان بوده و بازه زمانی تحویل آن از بهمن ماه امسال تا خرداد سال 1400 خواهد بود. مبلغ پیش پرداخت خودروی پژو 405 بنزینی(SLX)، 34 میلیون و 200 هزار تومان و مدت زمان تحویل آن از آبان تا اسفند ماه امسال خواهد بود.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه گفت: مبلغ پیش پرداخت پژو 206 تیپ 2، پژو 207i دستی نیز به ترتیب 35 میلیون و 900 هزار تومان و 50 میلیون و 500 هزار تومان بوده و زمان تحویل آن ها از بهمن ماه امسال تا خرداد ماه 1400 خواهد بود.
رحمانی با اشاره به بازه زمانی تحویل خودروهای رانا پلاس و سمند ال ایکس EF7 بنزینی تصریح کرد: مبلغ پیش پرداخت هریک از این خودروها به ترتیب 37 میلیون و 400 هزار تومان و 32 میلیون و 700 هزار تومان و زمان تحویل آن ها ازمهر ماه سال جاری تا خرداد 1400 تعیین شده است.
رحمانی هم چنین خاطرنشان کرد: مبلغ پیش پرداخت خودروی پژو 206 صندوق دار(V8)، 42 میلیون و 900 هزار تومان بوده و تاریخ تحویل آن آبان تا اسفند ماه سال جاری خواهد بود. مبلغ پیش پرداخت خودروی دنای معمولی نیز 47 میلیون و 200 هزار تومان بوده و تاریخ تحویل آن اردیبهشت و خرداد 1400 است.
وی در ادامه با اشاره به خودروهای دنا پلاس و سورن ELX اظهار کرد: مبلغ پیش پرداخت هریک از این خودروها به ترتیب 53 میلیون و 900 هزار تومان و 42 میلیون و 600 هزار تومان بوده و تاریخ تحویل هریک به ترتیب از بهمن امسال تا خرداد 1400 و از مهر ماه امسال تا خرداد 1400 خواهد بود.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هم چنین افزود: مبلغ پیش پرداخت خودروی سمند ال ایکس 31 میلیون و 700 هزار تومان با تاریخ تحویل بهمن و اسفند 99 است و مبلغ پیش پرداخت خودروی پارس سال نیز 38 میلیون و 400 هزار تومان و موعد تحویل آن نیز بهمن و اسفند امسال خواهد بود.
چگونگی فرایند ثبت نام
وی با اشاره به فرآیند ثبت نام در این طرح، گفت: در مرحله اول ثبت نام، متقاضی با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور دریافت شده در مرحله قبل، می تواند به صفحه ثبت نام خودرو وارد و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کند.
رحمانی افزود: در مرحله دوم پس از پایان سه روزه مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش، در صورت بیش تر بودن متقاضیان از ظرفیت بخش نامه، حداکثر ظرف مدت سه روز فرآیند قرعه کشی انجام و اعلام اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی صورت می گیرد و فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.
وی اذعان کرد: پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی باید ظرف مدت سه روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کند، عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و شرکت هیچ گونه مسوولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: در این طرح، تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو و به تفکیک خودروی انتخاب شده توسط مشتری انجام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام متقاضیانی که پیش تر برای ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو اقدام کرده اند، گفت: متقاضیانی که قبل از چهارم خرداد 99 اطلاعات شخصی و کد کاربری و کلمه عبور خود را ثبت کرده اند، لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور برای به روز رسانی و تکمیل اطلاعات و دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید، اقدام کنند.
رحمانی با بیان این که در این طرح، قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی، انتخاب شدگان مبلغ پیش پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو واریز می کنند و مابقی وجه خودروها در زمان ارسال دعوت نامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت می شود. هم چنین مانند طرح پیشین، قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و در هیچ مرحله ای از ثبت نام، نیازی به ارایه چک از سوی مشتریان نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =