کد خبر: 230081
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
بهمن ‌لیزینگ

شرکت بهمن ‌لیزینگ، 30 دستگاه کامیونت 6 تن شیلر با کاربری حمل پسماندهای کرونایی بیمارستانی را به یک شرکت حمل‌ونقل تحویل داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت بهمن ‌لیزینگ، 30 دستگاه کامیونت 6 تن شیلر با کاربری حمل پسماندهای کرونایی بیمارستانی را به یک شرکت حمل‌ونقل تحویل داد. این خودروها با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و دکتر علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران به شرکت حمل‌ونقل مرزبار تحویل داده شد. 
شایان ذکر است این خودروها مجهز به دوربین مدار بسته و سیستم فشرده‌سازی و گرفتن شیرآبه و خونآبه هستند که برای بیمارستان‌های عفونی از اهمیت بالایی برخوردار است. ایــــــن کــــــــامیونت‌ها ویژگی اتصال به سامانه ردیاب و کنترل سیستم مخـــــــازن را دارا هستند. 
شرکت بهمن‌دیزل از سال گذشته تولیدات انبوه کامیونت بومی‌سازی‌شده شیلر را آغاز کرده و اکنون 30 دستگاه از این محصول 6 تن را همراه با کاربری حمل پسماندهای بیمارستانی به شرکت حمل‌ونقل مرزبار تحویل داده است. 
بنابراین گزارش، شرکت مرزبار ضمن ارائه خدمات در زمینه‌های بازیافت، خدمات شهری، حمل زباله و حمل مواد نفتی با هدف استفاده از این محصول در حمل زباله‌های کرونایی بیمارستان‌ها، 30 دستگاه کامیونت شیلر را از شرکت بهمن لیزینگ خریداری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =