کد خبر: 230215
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کوراندو

سانگ یانگ نخستین تیزر محصول الکتریکی خود را منتشر کرد. این خودرو بر پایه کوراندو شکل گرفته و در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سانگ یانگ نخستین تیزر محصول الکتریکی خود را منتشر کرد. این خودرو بر پایه کوراندو شکل گرفته و در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

در این تصاویر چند تغییر نسبت به نسخه بنزینی سانگ‌یانگ کوراندو مشهود است که مهم‌ترین آن‌ها جلوپنجره بسته‌شده مشابه سایر خودروهای الکتریکی است. البته به نظر می‌رسد این قطعه طراحی متفاوتی دارد و لوگو سانگ‌یانگ در بازار کره‌جنوبی نیز روی آن خودنمایی می‌کند. استفاده از این لوگو نشان می‌دهد کوراندو الکتریکی اولین‌بار در کشور کره‌جنوبی معرفی خواهد شد. بخش پایینی جلوپنجره نیز بسته بوده؛ سپر هم نسبت‌به نمونه‌های درون‌سوز این خودرو تغییراتی را تجربه کرده است و در کل ظاهر گیراتری دارد. سانگ‌یانگ هم‌زمان با انتشار این تصاویر بیانیه کوتاهی منتشر کرد و گفت کاپوت جلو به‌منظور کاهش وزن و بهینه‌سازی مرکز ثقل خودرو از آلومینیوم ساخته شده است، همچنین جلوپنجره یادشده باعث به حداکثر رسیدن راندمان انرژی می‌شود. از باله‌ کوسه در طراحی این خودرو الهام گرفته شده است تا کوراندو الکتریکی کمترین مقاومت در برابر جریان باد را داشته باشد. 
این خودرو که تحت پروژه‌ای با نام کوراندو E100 توسعه یافته، از پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۸۸اسب‌بخار استفاده خواهد کرد. احتمالا این خودرو تک‌دیفرانسیل خواهد بود، هرچند قبلا به این موضوع اشاره‌ای نشده؛ نیروبخش پیشرانه الکتریکی هم یک باتری ۶۱.۵ کیلووات ساعتی ساخت LG Chem است که باعث ارائه برد ۴۲۰ کیلومتری بر مبنای تست‌های قدیمی NEDC می‌شود. احتمالا برد این خودرو در شرایط واقعی بیش‌از ۳۲۲ کیلومتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =