کد خبر: 230292
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
برابوس مدل ۷۰۰

نسخه پایه G63 در بین محصولات برابوس مدل ۷۰۰است که می‌توان آن را با کیت بدنه وایداستار سفارش داد. مهم‌ترین نکته درباره برابوس ۷۰۰ این است که پیشرانه ۸سیلندر ۴لیتری بای‌توربو G63 قدرت ۷۰۰اسب‌بخاری و گشتاور ۹۵۰نیوتون‌متری را ارائه می‌کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس‌بنز G63 AMG یکی از بهترین شاسی‌بلندهای دنیاست که به‌دلیل عملکرد قابل‌توجهی که دارد، بارها مورد استقبال تیونرها قرار گرفته است. 
از این رو شرکت برابوس که به‌صورت تخصصی به ارتقا و تیونینگ محصولات مرسدس‌بنز می‌پردازد، پکیج‌های گوناگونی را برای این محصول معرفی کرده است. 


نسخه پایه G63 در بین محصولات برابوس مدل ۷۰۰ است که می‌توان آن را با کیت بدنه وایداستار سفارش داد. مهم‌ترین نکته درباره برابوس ۷۰۰ این است که پیشرانه ۸سیلندر ۴لیتری بای‌توربو G63 قدرت ۷۰۰اسب‌بخاری و گشتاور ۹۵۰نیوتون‌متری را ارائه می‌کند. 
این قدرت عظیم به لطف کیت پرفورمنس PwerXtra B40-700 برابوس به دست می‌آید. نکته جالب‌توجه آن که اکنون کمپانی تیونینگ فوستلا اقدام به تیون مرسدس‌بنز Gکلاس کرده، اما برخلاف انتظار این شرکت دست روی نمونه تیون‌شده توسط برابـــوس گذاشته است. 


فوستلا در این پروژه، ظاهر نظامی به این خودرو بخشیده و برخی جزئیات را به آن افزوده است. واضح‌ترین تغییر،  استفاده از پوشش کاملا وینیل در رنگ‌سفارشی با نام Badass-Brewster CC4906 است. 
رینگ‌های ۲۴ اینچی پلاتینیوم ادیشن نیز ظاهر مشکی و گیرایی دارند. پشت این رینگ‌های بزرگ کالیپرهای ترمز قرمز به همراه سیستم ترمز ارتقایافته جاخوش کرده‌اند. ارتفاع این خودرو نیز ۳۰میلی‌متر کاهش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =