کد خبر: 230349
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

مجاهدان واقعی، مدیران شرکتی همچون قطعه‌سازی کروز هستند که دراین شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم کشورمان برای 12هزار و 600 خانوار شغل و درآمد ایجاد کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،حسین حق‌وردی، نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد درمجلس شورای اسلامی گفت: «مجاهدان واقعی، مدیران شرکتی همچون قطعه‌سازی کروز هستند که دراین شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم کشورمان برای 12هزار و 600 خانوار شغل و درآمد ایجاد کرده‌اند.»
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای‌اسلامی به‌همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به‌عمل آورد.
در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، حق‌وردی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره‌وری و نظارت برکیفیت در این شرکت آشنا شدند.
حق‌وردی درحاشیه این بازدید با تاکید براینکه پیش از این نام قطعه‌سازی کروز را شنیده بودم اما بدین‌شکل درجریان فعالیت این مجموعه قرار نداشتم، اظهار کرد: «هم‌اکنون می‌توانیم بگوییم مجاهد واقعی این‌ها هستند که برای 12هزار و 600 خانوار دراین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم کشورمان  شغل و درآمد ایجاد کرده‌اند.»
وی گفت: «هم‌اکنون در بسیاری از بخش‌های تولیدی شرایط یاس، ناامیدی و توقف تولید حاکم است؛ اما در بازدید از قطعه‌سازی کروز بسیار امیدوار شدیم. ان‌شاء‌الله ما نمایندگان نیز بتوانیم درمجلس شورای‌اسلامی نقش حمایتی خوبی را برای قطعه‌سازان و سایر تولیدکنندگان ایفا کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =