کد خبر: 230920
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
اینفینیتی QX80 2021

بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین محصول اینفینیتی با تغییرات مهم و اساسی معرفی شد. اینفینیتی QX80 برای سال 2021 با تغییرات جدی عرضه خواهد شد و برخی تیپ‌های آن نیز تغییرنام یافته‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین محصول اینفینیتی با تغییرات مهم و اساسی معرفی شد. اینفینیتی QX80 برای سال 2021 با تغییرات جدی عرضه خواهد شد و برخی تیپ‌های آن نیز تغییرنام یافته‌اند.

قیمت تیپ‌های جدید هم‌اکنون از ۶۹هزارو ۵۰ دلار شروع می‌شود، درحالی‌که قیمت مدل پایه این خودرو در سال ۲۰۲۰ از ۶۶ هزار و ۷۵۰ دلار آغاز می‌شد. اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه خورجینی هشت‌سیلندر5.6  لیتری با قدرت ۴۰۰اسب‌بخار و گشتاور ۵۶۰نیوتون‌متر بهره می‌برد. تنها گزینه برای سیستم انتقال قدرت این خودرو، جعبه‌دنده 7سرعته اتوماتیک است.

مشتریان می‌توانند از بین پیکربندی‌های چهارچرخ محرک و محرک‌عقب، این شاسی‌بلند بزرگ انتخاب کنند. تمام تیپ‌های اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ هم‌اکنون با نسخه جدید سیستم دوربین آینه هوشمند دید عقب(Smart Rearview Mirror)  ارائه می‌شود. هم‌اکنون قطر نمایشگر آن9.6 اینچ است و وضوح بالاتری دارد.

دوربین روبه‌عقب هم دید افقی و عمودی را به رانندگان می‌دهد. برای بهبود دید در شب، این فناوری می‌‌تواند سوسو زدن چراغ‌های جلو LED را کاهش دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =