کد خبر: 231475
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
کشنده فوتون

شرایط فروش ون وانا و کشنده فوتون از سوی شرکت ایران‌خودرو دیزل اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند کشنده فوتون یورو4 را به روش نقدی و با موعد تحویل دی و بهمن 1399 خریداری کنند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرایط فروش ون وانا و کشنده فوتون از سوی شرکت ایران‌خودرو دیزل اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند کشنده فوتون یورو4 را به روش نقدی و با موعد تحویل دی و بهمن 1399 خریداری کنند. 
قیمت کشنده فوتون از سوی ایران‌خودرو دیزل در این شرایط 2میلیارد و 152 میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به قیمت اعلام‌شده در شهریور ماه، حدود 400میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد. درحال‌حاضر کشنده فوتون ایران‌خودرو دیزل، رقیبی جز دافران H7 و سیتراک C7H در بازار خودروهای سنگین ندارد. براساس اعلام این شرکت، همچنین خریداران و متقاضیان ون وانا می‌توانند با بهره‌مندی از این شرایط، ون ایران‌خودرو دیزل را به‌صورت نقد و اقساط و با موعد تحویل دی و بهمن ماه سال جاری خریداری کنند. در شرایط فروش ون وانا ویژه مهرماه، قیمت این خودرو از سوی ایران‌خودرو دیزل 892میلیون تومان اعلام شده است. خریداران وانا می‌توانند از بین یک روش خرید نقدی یا چهار روش خرید اقساطی، یکی را انتخاب کرده و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های ایران‌خودرو دیزل در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =