کد خبر: 231497
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
X۳۳ S Sport

مقایسه ام‌وی‌ام X33S و جک S3 از نظر ظاهری و فنی می‌تواند قدرت تصمیم‌گیری و خرید را برای مشتریانی که در این بازه قیمتی به دنبال خرید یک خودرو کراس‌اوور با قابلیت‌های ویژه هستند، بالا ببرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، مقایسه ام‌وی‌ام X33S و جک S3 از نظر ظاهری و فنی می‌تواند قدرت تصمیم‌گیری و خرید را برای مشتریانی که در این بازه قیمتی به دنبال خرید یک خودرو کراس‌اوور با قابلیت‌های ویژه هستند، بالا ببرد. برند ام‌وی‌ام زیرمجموعه‌ شرکت چری است که در کشور چین تولید می‌شود. تولید جک S5 با استقبال خوبی روبه‌رو و این موضوع باعث شد کمپانی چینی جک تصمیم به‌ طراحی و تولید S3 بگیرد. ایکس33 به دلیل برخورداری از مشخصات فنی بهتر نسبت‌به جک S3 در بازار بیشتر مورداستقبال قرار گرفت. این خودرو به‌دلیل داشتن موتور 2000سی‌سی با 134اسب‌بخار قدرت در مقایسه با موتور 1600سی‌سی جک S3 که 107 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند، فروش بهتری دارد.

همچنین ام‌وی‌ام ایکس33 با گیربکس 7سرعته CVT به‌نسبت جک S3 هم در بازار و هم در خانواده نیمه‌شاسی‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شود. از ‌لحاظ ایمنی، آپشن‌های قابل‌توجهی در هر دو خودرو طراحی شده است. مهم‌ترین آپشن که در هر دو خودرو وجود دارد، ایربگ راننده و سرنشین کناری است. این دو خودرو در بسیاری از فاکتورها در یک سطح قرار دارند اما از نظر قیمت، ام‌وی‌ام X33S نسبت به جک S3 کمی گران‌تر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

آخرین اخبار