گرجستان

نکته بسیار مهم این است که شخص دریافت کننده اقامت گرجستان چه از نوع موقت و دائم ، پس از دریافت اقامت خود می تواند برای همسر ، فرزندان زیر ۱۸ سال و پدر و مادر خود نیز اقامت دریافت کند.

این روزها شاهد انتشار تبلیغات درباره "ویزای بازنشستگی گرجستان "یا "اقامت گرجستان ویژه بازنشستگان "در فضای مجازی هستیم اما آیا این ادعاها حقیقت دارد؟ پیش از آنکه پاسخ این سوال را بدهیم باید به این موضوع اشاره کنیم که احتمالا دلایل  انتشار اینگونه آگهی های فریبنده را باید در شرایط دلپذیر اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و طبیعی حاکم بر کشور گرجستان دانست که تقاضای دریافت ویزا و اقامت این کشور را برای سایر ملل  دو چندان کرده است .

گرجستان  به دلیل وجود امنیت اجتماعی و اقتصادی بالاتر نسبت به کشورهای همسایه ورهمچنین داشتن مردم مهمان نواز ، مهربان ، فرهنگ غنی و زیبا ، سیاست  صلح طلباته و ارتباط خوب با کشورهای دنیا به ویژه اروپا و آمریکا شرایط دلپذیری را برای زندگی فراهم آورده که این روزها باعث انتشار تبلیغات وسوسه انگیز شرکت های مهاجرتی و توریستی  شده به طوریکه عده ای معدود پا را از تبلیغات سالم فراتر گذاشته و با ادعاهای دروغین قصد فریب افرادی را دارند که حاضرند بهای زندگی آرام و اذت بخش در این کشور را بپردازند .

آب و هوای مناسب و دوری از شلوغی های زندگی روزمره در شهرهای بزرگ جهان از دلایل  توجه ایرانیان علاقه مند به دریافت اقامت در این کشور  است . اما  این تمایل نباید باعث  فریب ناشی از انتشار مطالب جعلی و دروغین برخی افراد و موسسات برای جذب کاربر بر روی سایت ها و شبکه های اجتماعی شود.

در این میان  انتخاب مشاور مهاجرتی و اقامتی مناسب و مطمئن می تواند از تبدیل شدن رویای شما به سراب جلوگیری کند .کروه مشاوران سیسمو گروپ در ادامه شما را به راه های مطمئن سفر و مهاجرت به کشور گرجستان آشنا خواهد کرد.

راه های دریافت اقامت موقت گرجستان :

- خرید ملک در گرجستان به ارزش حداقل ۱۰۰ هزار دلار امریکا

- تحصیل در مدارس یا دانشگاه های گرجستان

- اقامت کاری که به منزله کار در شرکتی است که شرایط دریافت اقامت را برای شخص داشته باشد ( ۵۰ هزار لاری درآمد مورد تاًیید اداره مالیات به ازای هر کارمند خارجی فعال در شرکت و حداقل حقوق حدود ۱۲۰۰ لاری گرجستان برای فرد . نکته : شرکت می تواند برای خود شخص نیز باشد )

راه های دریافت اقامت دائم گرجستان :

- سرمایه گذاری در کسب و کار به ارزش حداقل ۳۰۰ هزار دلار آمریکا

- سرمایه گذاری خرید ملک در گرجستان به ارزش حداقل ۳۰۰ هزار دلار آمریکا

نکته بسیار مهم این است که شخص دریافت کننده اقامت گرجستان چه از نوع موقت و دائم ، پس از دریافت اقامت خود می تواند برای همسر ، فرزندان زیر ۱۸ سال و پدر و مادر خود نیز اقامت دریافت کند.

مجددا به این نکته می پردازیم ویزای بازنشستگی گرجستان یا اقامت گرجستان ویژه بازنشستگان یک دروغ بزرگ است و بازنشستگان محترم تنها از طریق یکی از روش های فوق می توانند اقامت گرجستان را برای خودشان و خانواده محترمشان دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

آخرین اخبار