کد خبر: 232978
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

کرونا مجدد با کم‌توجهی‌ها اوج می‌گیرد لذا مردم ما باید مراقب باشند و از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند چون استان در وضعیت نارنجی و شرایط شکنندگی از نظر شیوع کرونا قرار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رئیس پلیس راه گیلان گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستان‌های نارنجی ممنوع است، همکاران ما در محورهای ورودی استان مستقر هستند و از ورود خودروهای پلاک غیربومی ممانعت به عمل می‌آورند و چنانچه رانندگان اصرار به ورود به شهرهای نارنجی را داشته باشند با جریمه ۵۰۰هزار تومانی اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی که روز یکشنبه در پیش داریم، تردد طی دو روز اخیر در ورودی‌های استان نسبت به هفته‌های گذشته، افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: کرونا مجدد با کم‌توجهی‌ها اوج می‌گیرد لذا مردم ما باید مراقب باشند و از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند چون استان در وضعیت نارنجی و شرایط شکنندگی از نظر شیوع کرونا قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۹ شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستان‌های نارنجی ممنوع است، همکاران ما در محورهای ورودی استان نظیر رودبار، چابکسر و آستارا مستقر هستند و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود رانندگان و مسافران با خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممانعت به عمل می‌آورند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: برای خودروهایی که اصرار بر ورود به شهرهای نارنجی دارند برابر دستورالعمل‌ها با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون می‌شوند؛ علاوه‌بر این دوربین‌های جاده‌ای نیز این اعمال قانون را ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنیم به جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌های‌شان در این شرایط کرونایی از سفرهای غیرضرور بپرهیزند چون تعدادی از همشهریان ما به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و با افزایش سفرهای غیرضرور مجدد شاهد موج دیگری از کرونا خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =