کد خبر: 233129
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

آخرین و جدیدترین شرایط خرید اقساطی محصولات چری ( Chery ) در لینک زیر برای شما قرار گرفته است. به دلیل تغییرات زیاد در طرح‌های اقساطی باید از دریافت آخرین شرایط مطمئن شوید. به همین منظور وارد صفحه ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده است، شوید. محصولات عبارتند از:

· چری آریزو۵ ( chery arrizo۵ )

· چری آریزو۶ ( chery arrizo۶ )

· چری تیگو۵ ( chery tiggo۵ )

· چری تیگو۷ ( chery tiggo۷ )

روی آخرین شرایط خرید اقساطی چری کلیک کنید.

اقساطی مدیران خودرو

نمایندگی برتر محصولات چری

نمایندگی خسروانی با کد ۱۹۳ از ابتدای فعالیت مدیران خودرو با این شرکت همکاری داشته و جزو با سابقه ترین نمایندگی های فعال در فروش خودروهای چینی است. خدمات پس از فروش با کیفیت بالا، سالن خدمات و تعمیرگاهی تخصصی، رضایت بالای مشتریان، کسب رتبه های برتر فروش طب سال های اخیر، بیشترین فروشنده خودروهای مدیران خودرو و.... سبب شده تا بهترین نمایندگی خرید محصولات چری باشد. لینک این شرکت در پایین قرار گرفته است:

روی Khosravani.com کلیک کنید.

فروش اقساطی مدیران خودرو

شرایط خرید اقساطی چری

پیش از ورود به لینک های بالا لازم است، یک سری توضیحات بسیار کلی درباره محصولات چری را بدانید  که عبارتند از:

۱. مطابق اعلام شرکت مدیران خودرو تحویل خودروهای چری و ام‌وی‌ام معمولا یا " ۴۵ روز کاری " و یا " فوری " خواهند بود.

۲. نرخ سود تسهیلات نیز کاملا متغیر است و معمولا از ۱۸ تا ۲۱ درصد خواهد بود.

۳. میزان پیش پرداخت در طرح های مختلف از ۱۵ درصد تا ۵۰ درصد بوده است.

۴. تعداد اقساط معمولا از ۱۲ تا ۶۰ عدد قسط خواهد بود.

معرفی خلاصه محصولات مدیران خودرو

در گروه محصولات خانواده ام وی ام ما با حق انتخاب بین محصولاتی با نام های ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ و ام وی ام ۳۱۵  و در گروه محصولات خانواده چری محصولاتی با نام های آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ وجود دارند. میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط ماهانه کاملا متغیر است. در صورتی که تمایل دارید درباره کمپانی چری و ام وی ام اطلاعات بیشتر و دقیق تری کسب نمائید، وارد لینک زیر شوید. توضیحات کاملی درباره محصولات و معرفی تاریخچه این کمپانی خالی از لطف نیست:

وارد وبسایت رسمی شرکت چری cheryinternational شوید.

: توضیحات کلی درباره کمپانی چری

به دلیل جمعیت بسیار زیاد چین اکثر کمپانی های خودروسازی چینی هدف خود را بر فروش خودرو در کشور خودشان متمرکز کرده اند و توجه چندانی به صادرات ندارند. اما در بین برندهای موجود در چین چند برند هدف دیگری را برای خود برگزیده اند و ترجیح می دهند به جای اینکه فقط برای چین خودرو تولید کنند به فکر صادرات خودرو نیز باشند.

از آنجا که هر کشوری برای مجوز واردات استانداردهای متفاوت و مخصوص به خودش را دارد، برای اینکه یک کمپانی بتواند به کشورهای زیادی صادرات داشته باشد باید ویژگی های منحصر به فرد و استانداردهای سطح بالایی را دارا باشد و بتواند از پس آزمون های ورودی هر کشور برآید. از جمله کمپانی هایی که هدف خود را بر صادرات خودرو قرار داده اند می ‌توان به چری، جیلی و  زوتی اشاره نمود. که سعی دارند بازار خودرو جهانی را از آن خود کند و یا حداقل سهمی در آن داشته باشند.

کمپانی خودروسازی چری جزء خودروسازان معروف و مطرح چین به حساب می آید که در خود چین و خارج از چین طرفداران بسیاری دارد و تنها برند چینی است که موفق شده به بیش از ۸۰ کشور در دنیا صادرات خودرو داشته باشد و استانداردهای تمامی این ۸۰ کشور را به خوبی پشت سر گذاشته باشد و در سال گذشته توانست برای هفدهمین بار رتبه اول در صادرات خودرو را از آن خود کند.

این کمپانی از سال ۲۰۰۳ توسط مدیران خودرو در ایران عرضه شد. که در ابتدای ورود با نام ام وی ام در بازار حضور یافت. اما پس از مدتی شرکت وارد کننده تصمیم گرفت همان نام اصلی یعنی چری را برای محصولات برگزیند. از جمله معروف ترین خودروهای چری در بازار ایران می‌توان به ام وی ام ۱۱۰ ، ام وی ام ایکس ۳۳ ، چری تیگو ۵ ، چری آریزو ۵ و چری تیگو ۷ اشاره نمود که هر کدام طرفداران بی شماری را در سالهای گذشته کسب نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =