تایرهای OTR یوکوهاما

شرکت «یوکوهاما رابر» مصمم است به‌واسطه ادغام چند واحد مختلف، ظرفیت تولید تایرهای خارج جاده خود را افزایش دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این روند درنهایت سبب می‌شود برند ATG حذف شده و از این به‌بعد تایرهای خارج از جاده «OTR» گروه یوکوهاما به‌جای برند ATG با برند یوکوهاما عرضه شود. 

برند ATG توسط یوکوهاما رابر در سال ۲۰۱۶ خریداری شد؛ اما از آن زمان تا به‌حال محصولات OTR برند ATG با همین نشان تجاری عرضه می‌شدند تا این‌که درنهایت این تصمیم برای تمرکز بیش‌تر بر بخش‌های مختلف گرفته شد. البته تایرهای خارج جاده سری OHT یوکوهاما براساس برندهای گلکسی و پرایمیکس «Primex» کماکان عرضه می‌شوند؛ اما برند ATG دیگر روی هیچ تایری درج نخواهد شد. 

به‌همین خاطر وب‌سایت جدیدی به‌نام یوکوهاما-OHT دات کام افتتاح شده که به‌عنوان جایگزین وب‌سایت ATG فعالیت خواهد کرد. همچنین نرم‌افزار اختصاصی این برند نیز در بازارهای نرم‌افزاری گوگل و اپل به‌روزرسانی شده و با برند یوکوهاما عرضه خواهند شد. درنهایت تمام زیرساخت‌های برند سابق قرار است تا پایان سال ۲۰۲۱ به‌برند یوکوهاما تغییر ماهیت دهند. 

نیتین مانتری، مدیرعامل یوکوهاما OHT درباره این هویت جدید گفت: «در نتیجه این ادغام شاهد نزدیک‌تر شدن ارزش‌های ویژه برند یوکوهاما به‌تخصص‌های تکنولوژیک جدیدی خواهیم بود و از نقاط قوت شرکت‌هایی که تحت برند ATG فعالیت می‌کردند، استفاده خواهد شد. بنابراین از شبکه فروش قوی، خط تولید متنوع و رقابت‌پذیر در بحث هزینه‌های این شرکت استفاده خواهد شد.»

یوکوهاما با پرداخت مبلغ یک‌میلیارد و ۱۸۰میلیون‌دلار در سال ۲۰۱۶ شرکت آلینس‌تایر را خریداری کرد که برند ATG بخشی از این شرکت به‌حساب می‌آمد.

کارخانه‌های این شرکت در هند و خاورمیانه قرار دارند و در سال مالی ۲۰۱۹ برند ATG فروش ۶۶۰ میلیون‌دلاری را ثبت کرد. اما در شش‌ماهه منتهی به ۳۰ ژانویه، درآمد این برند در سگمنت اختصاصی خود ۱۹.۳ درصد کاهش یافت و به ۲۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار رسید. 

دهاوال نانواتی «Dhaval Nanavati» مدیر بخش تایرهای خارج جاده یوکوهاما گفت: «مشتریان ما همچنان از روابط قوی که طی سال‌های متمادی ایجاد شده است، لذت خواهند برد. تایرهای ما از این پس با نشان تجاری یوکوهاما OHT، گلکسی و پرایمیکس به‌فروش خواهد رسید و مشتریان می‌توانند از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوند.»

به‌گفته نانواتی این ادغام سبب خواهد شد حداقل چهار هزار مدل و سایز مختلف جدید به‌محصولات برند یوکوهاما اضافه شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =