کد خبر: 233497
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو توضیحاتی داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو توضیحاتی داد.

نعمت الله کاشانی نسب در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: حدود یک هفته است که آرامش خوبی در بازار خودرو است و قیمت ها نوسان نداشته است.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه قیمت‌ها اکنون در بازار دارای ثبات بود و تغییر چندانی نداشته است، گفت: تقاضا برای خودروهای ایرانی در بازار وجود دارد اما بازار خودروهای خارجی راکد است و هیچ مشتری برای آنها وجود ندارد. به جرات می توان گفت تقاضای کاذب در بازار فروکش کرده و تنها خریدارانی که نیاز واقعی به خودرو دارند، خرید خود را انجام می‌دهند.

کاشانی نسب بیان کرد: اکنون بازار برای واسطه ها جذابیت ندارد و دست دلالان کوتاه شده است، پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال نه تنها افزایش قیمتی نخواهیم داشت، بلکه با افزایش عرضه نیز شاهد ریزش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود.

او گفت: بعید است که در اوایل سال نیز شاهد نوسانات قیمت در بازار باشیم و فعلا قیمت ها تغییر نخواهد کرد، علاوه بر این با توجه به اینکه در طول سال همیشه عوامل زیادی در قیمت خودرو تاثیر می گذارد.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران ادامه داد: هر ساله با نزدیک شدن به شب عید خریداران زیادی در بازار وجود داشت اما اکنون این خریداران به شدت کم شده اند.

به گزارش ایران جیب، امروز شنبه دوم اسفندماه هر دستگاه پارس سال 216 میلیون تومان، پارس ال_ایکس 255 میلیون تومان، سمند ال_ایکس 187 میلیون تومان، سمند EF7 بنزینی 205 میلیون تومان، سمند دوگانه سوز 230 میلیون تومان، دنا معمولی 265 میلیون تومان، دنا پلاس معمولی 306 میلیون تومان، 206 تیپ 2 حدود 197 میلیون تومان، 207 دستی 280 میلیون تومان، 207 اتوماتیک پانوراما 422 میلیون تومان، پراید 111 حدود 128 میلیون تومان، پراید 131 حدود 110 میلیون تومان، تیبا صندوقدار 123 میلیون تومان، تیبا هاچ بک 133 میلیون تومان، کوییک دستی معمولی 145 میلیون تومان و ساینا معمولی 137 میلیون تومان قیمتگذاری شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =