قرعه کشی

قرعه‌کشی سیزدهمین فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو امروز (یکشنبه، سوم بهمن‌ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و منتخبان این طرح مشخص شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،‌در سیزدهمین فروش فوق‌العاده این گروه صنعتی ۶ محصول ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، سمند ال.‌ایکس، سورن‌پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس با زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شد.

نتایج قرعه کشی و اسامی منتخبان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای نظارتی در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  قرار خواهد گرفت.

همچنین پیامک برای برندگان ارسال خواهد شد، با این حال مشتریان نتایج را از طریق سایت پیگیری کنند.

لازم به ذکر است منتخبان پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو براساس بخش نامه فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۸۸ هزار و ۹۴ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه است.

برپایه این آمارها، تا پایان دی‌ماه ۲۸۰ هزار و ۱۵۳ دستگاه در گروه پژو، ۴۴ هزار و ۵۰۷ دستگاه در گروه سمند، ۱۰ هزار و ۹۱ دستگاه رانا و ۴۵ هزار و ۵۰۳ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۲۰۲ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۵۲ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =