کد خبر: 233618
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
نمایندگی ایران خودرو

طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، دو نمایندگی ایران خودرو در استان فارس، موفق به دریافت تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نمایندگی‌ ۲۲۵۱ و ۲۲۸۱ ایران خودرو در استان فارس، در جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان این استان، تندیس طلایی دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، یکی از این نمایندگی‌ها علاوه بر چندین بار کسب رتبه نخست در ارزیابی وزارت صمت، گواهی‌نامه‌هایی همچون اهتمام به تعالی سازمانی، تلاش‏گر کیفیت کشور و تندیس‌های نقره‌ای، برنزین و گواهینامه در زمینه حقوق مصرف‏کنندگان استان فارس را در کارنامه خود دارد. همچنین صاحب امتیاز این نمایندگی در زمره خیرین مدرسه‌ساز این استان است.
از اقدامات متمایز این نمایندگی  به منظور جلب رضایت مشتریان خصوصا در تعمیرات هزینه‌بر مانند تعمیر موتور و تعمیرات خسارتی، تخفیف هزینه تعمیرات یا تقسیط آن به منظور تسهیل در پرداخت توسط مشتریان است. در این نمایندگی همچنین برای ارایه خدمات استاندارد و متمایز، رفتار و عملکرد کارکنان با مشتریان همواره بررسی و ارزشیابی و در صورت نیاز، آموزش‏های لازم در برنامه کاری گنجانده می‏شود.
در بخش ارایه خدمات نیز، علاوه بر پایش‌های شرکت ایساکو و دفتر منطقه‌ای، این نمایندگی به صورت مستمر وضعیت خودروهای برگشتی هر پست کاری، وضعیت آراستگی و وضعیت ایمنی آن را به صورت جداگانه مورد بررسی و بعد از شناسایی نقاط قابل بهبود، اقدامات اصلاحی را اجرا می‌کند.
نمایندگی دیگر نیز با پیاده‌سازی چرخه بهبود مستمر مطابق نظام موفقیت پایدار و همدلی و همراهی کارکنان، رشد چشمگیری را در زمینه مشتری‌مداری تجربه کرده است. این نمایندگی از سال ۹۶ تا کنون طی سه سال متوالی حضور در جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس با رویکرد مشتری‌مداری، ابتدا حائز گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، سپس تندیس نقره‌ای و در آخرین حضور خود موفق به کسب تندیس طلایی شد.
گفتنی است، شرکت ایساکو که همواره ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را به عنوان مهم‌ترین هدف در برنامه کاری خود دارد، در سال ۹۹ برای یازدهمین سال متوالی صدرنشین خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور شد و در پاییز امسال نیز بالاترین امتیاز این حوزه را در تمام ادوار ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آورد. دو نماینده این شرکت نیز از بین ۲۵۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش خودروسازان کشور، رتبه ممتاز را از آن خود کردند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =