پیرلی

فدراسیون بین‌المللی اسکی «FIS» اعلام کرد برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی در جهان به میزبانی شهر کورتینا دامپتزو در ایتالیا و با حمایت پیرلی به عنوان اسپانسر اصلی برگزار خواهد شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس این توافق فضاهای تبلیغاتی و فرصت‌های بازریابی این رویداد در اختیار پیرلی خواهد بود. تصمیم پیرلی برای حمایت از این رویداد ورزشی به غیر از ارتباط با مفاهیم سرعت و تاکید بر این حرکت این‌کشور به‌سوی‌پیشرفت، معرف محصولات اختصاصی است که این شرکت برای فصول سرد سال تولید می‌کند.  حال این برند قصد دارد نشان دهد این محصولات کاملا برای فصل زمستان مناسب هستند.

البته این سومین‌بار است که پیرلی اسپانسر اصلی برگزاری این مسابقات می‌شود زیرا پیش از این شهرهای سنت‌مورتیز در سال ۲۰۱۷ و آووره در سال ۲۰۱۹ میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشتند و پیرلی در آنجا نیز به عنوان اسپانسر اصلی حضور داشت.

البته پیرلی  به‌عنوان حامی اصلی فدراسیون ورزش‌های زمستانی ایتالیا نیز فعالیت می‌کند، به‌همین‌دلیل در مسابقات اسکی روی یخ قهرمانی جهان «IIHF» نیز توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. اما همکاری پیرلی با ورزش‌ها فراتر از فصل زمستان است. به‌واسطه حضور این برند در مسابقات اتومبیلرانی طی ۲۵ سال گذشته این کمپانی در مسابقات سوپربایک‌ها نیز به‌عنوان تامین کننده اصلی حضور دارد. 

محصولات زمستانی پیرلی

پیرلی در دنیا به‌عنوان برندی اسپرت شناخته می‌شود، اما تایرهای زمستانی آن قابلیت‌های عملکردی بالایی دارند. برای اکثر خودروهای اسپرت و سوپراسپرت پیرلی، تایرهای پی زیرو وینتر «P Zero Winter» را پیشنهاد می‌کند که طی همکاری با خودروسازان معتبر طراحی و ساخته شده،  ویژگی اصلی این تایرها «کاملا مناسب» یا «perfect fit» بودن آنها البته باتوجه به ویژگی‌های هر خودرو به طور اختصاصی است. یعنی ویژگی‌ها و رفتار هر مدل تایر طی همکاری که با خودروساز بررسی و لاسیتک طراحی می‌شود.

در کنار این سری فوق‌العاده محصولات وینتر سوتزیر نسل سه «Winter Sottozero 3» نیز برای خودروهای نیمه‌لوکس و پریمیوم پیشنهاد می‌شود که عملکرد بسیار بالایی در سطوح برفی دارد.

 محصولات سری سینتوراتو «Cinturato Winter» برای خودروهای شهری، شاسی‌بلندهای شهری و کراس‌اوورها طراحی شده است. اما برای شاسی‌بلندهای جدی‌تر و همچنین  مسیرهای برفی خارج جاده می‌توان سری محصولات اسکورپیون وینتر «Scorpion Winter» استفاده کرد. 

در نهایت باید به سری کریر وینتر «Carrier Winter» اشاره کرد که مناسب رفت‌وآمد با ون‌ها و کامیونت‌های سبک در مسیرهای برفی است. باتوجه به همکاری و مشارکت آئودی و استفاده از ناوگان خودروهای برقی این خودروساز در مسابقات کورتینا؛ تمام محصولات پلاگین-هیبرید آئودی A6، A7 و Q5 و همچنین خودرو تمام‌برقی ای-ترون(که هرکدام بخشی از ترابری این مسابقات را برعهده داشتند) به تایرهای زمستانی پیرلی مجهز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =