کد خبر: 234078
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
دیگنیتی iX5

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به‌استقبال گسترده از نخستین طرح فروش دیگنیتی، از فروش مجدد این خودرو در ماه آینده خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، امیر میرمنصف، معاون مدیرعامل و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از نخستین طرح فروش دیگنیتی گفت: «این خودرو به‌صورت نقد با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به‌فروش رسید که با استقبال گسترده متقاضیان خودرو مواجه شد. »

معاون مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد: «به‌رغم تصویب مجوز پیش‌فروش دیگنیتی در کمیته خودرو دراسفندماه سال ۱۳۹۹، به‌دلیل عدم‌ابلاغ کتبی موافقتنامه مذکور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش‌فروش نداریم و به‌تدریج خودروهای تولیدی به‌صورت فروش فوری عرضه می‌شوند تا هموطنان محترم بتوانند با قیمت قطعی از شرکت بهمن‌موتور محصول مورد نظر را خریداری کنند. درهمین راستا مرحله دوم فروش در بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود و به‌متقاضیان اطمینان می‌دهیم که طرح‌های فروش تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.»
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =