کد خبر: 234464
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
ب‌ام‌و X5 ضد گلوله

امروزه تقریبا همه ما حداقل از یک دستگاه خودرو برخورداریم و علاوه بر آن، مدل‌های به‌کار گرفته‌شده برای انجام امور خاص اقتصادی و سیاسی نیز به‌لطف پیشرفت صنعت‌خودرو بسیار مجهز و ایمن طراحی شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،امروزه تقریبا همه ما حداقل از یک دستگاه خودرو برخورداریم و علاوه بر آن، مدل‌های به‌کار گرفته‌شده برای انجام امور خاص اقتصادی و سیاسی نیز به‌لطف پیشرفت صنعت‌خودرو بسیار مجهز و ایمن طراحی شده‌اند.

ب‌ام‌و X5 ضد گلوله با 523 اسب‌بخار قدرت

این خودروها که «ضدگلوله» نامیده می‌شوند، تا حد امکان مقاوم بوده و امنیت ویژه‌ای را برای سرنشینان فراهم می‌کنند. براساس آمار تا به‌امروز حدود 100 هزار دستگاه خودرو ضدگلوله در جهان تولید شده و ب‌ام‌و X5 یکی از آن‌هاست. این شاسی‌بلند ضدگلوله که جزو بهترین مدل‌های ضدگلوله جهان است، دارای موتور دوقلوی توربو ۵۲۳ اسب‌بخاری با ۷۵۰ نیوتون‌متر گشتاور است و در عرض ۵.۹ ثانیه سرعت خودرو به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

ب‌ام‌و X5 ضد گلوله با 523 اسب‌بخار قدرت

حداکثر سرعت این خودرو آلمانی در ۲۱۰ کیلومتر برساعت محدود شده است و قسمت‌های مختلف بدنه این خودرو به‌گونه‌ای تقویت شده که می‌توانند در برابر گلوله‌هایی به‌بزرگی ۷.۶۲×۳۹ میلی‌متر (مثل گلوله اسلحه معروف AK-47) مقاومت کنند. شیشه‌های جلو، عقب و جانبی ب‌ام‌و X5 Protection VR6 از نوع ضدگلوله هستند و ضخامتی برابر با ۳۰ میلی‌متر دارند.

ب‌ام‌و X5 ضد گلوله با 523 اسب‌بخار قدرت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =